درآمدهای بانک سینا ۲۹ درصد رشد کرد

  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷
  • 6639

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: جمع درآمد های بانک سینا رقم چهار هزار ۳۸میلیارد ریال به ثبت رسانده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۹درصد رشد را نشان می دهد .

به گزارش بانک مردم، بانک سینا با سرمایه ۱۰هزار میلیاردی در حال فعالیت است که طبق تازه ترین شفاف سازی مالی که انجام داده است ، جمع درامد های این شرکت رقم چهار هزار ۳۸میلیارد ریال به ثبت رسانده است که نسبت به دوره مشابهه سال قبل ۲۹درصد رشد را نشان می دهد .
برهمین اساس سهم بانک از درآمد های مشاع ۳۶درصد رشد داشته است و رقم دو هزار۴۷۵میلیارد ریال را نشان می دهد ، سود وجه التزام فعالیت های غیر مشاع به رقم ۲۵۵میلیارد ریال رسیده است که ۳۹درصد افزایش ثبت کرد.
طبق این گزارش انتقال به اندوخته های قانونی از ۵۳ میلیارد ریال به ۱۰۴میلیارد ریال افزایش یافته است  و نشان می دهد رشد آن برابر با ۹۴درصد است.
در ادامه  این گزارش نشان می دهد سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی با رشد ۱۶ درصد از حدود ۸۴۲ میلیارد ریال به رقم ۹۷۴میلیارد ریال رسید .
در همین دوره شش ماهه به هر سهم سود خالص ۵۲ ریالی تعلق گرفت ، لازم به ذکر است جمع دارای های ای شرکت ۱۹۵هزار ۸۴۵میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است .

ثبت دیدگاه

ثبت