پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت سال نو

  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
  • 6795

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال ۱۳۹۸را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
***********
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز
همکاران گرامی؛
بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی معبود یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.نوروز، ارمغان دگرگونی احوال طبیعت و پیام آور دوستی و ترنمی از عشق و زیبایی است.
از عهد باستان در میان ما ایرانیان آئین زیبای جشن آغاز سال مرسوم است لیک خوشا آنان که پایان سال خود را نیز جشن می گیرند. هم زمان با فرا رسیدن نوروز که تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجو است هر کسی باید بیاندیشد در سالی که گذشت ارزشمند ترین سرمایه، یعنی عمر خود را صرف چه کرده است.
خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. فرا رسیدن سال نو اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمت گزاری مجدانه را رقم می زند.سالی که باید با امید به ساختن آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان در راستای تحقق اهداف متعالی بر تلاش خویش بیافزاییم.
بر خود واجب می دانم که از تلاش های دلسوزانه شما همکاران ارزش آفرینم در سالی که گذشت کمال قدردانی را داشته باشم و باید بگویم عملکرد موثر شما موجب شده است که هم زمان با جشن آغاز سال نو بتوانیم پایان سال خود را نیز جشن بگیریم. در سال ۱۳۹۷ به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدرشاهد دستاوردهای چشمگیری برای بانک ارزش آفرین دی بودیم. کاهش بهای تمام شده پول، وصول مطالبات، تمرکز بر تعیین تکلیف پرونده های معوق و مشکوک الوصول، بازگشایی نماد بانک و حمایت از قیمت سهام، کسب رتبه برتر امنیت در حوزه بانکداری الکترونیک و ... را از جمله مهم ترین دستاوردهای بانک در سال ۱۳۹۷ می توان برشمرد که بی تردید، بدون تلاش و مجاهدت شما همکاران عزیز تحقق آن ها میسر نمیشد.
در طلیعه سال جدید، همراه با بهترین آرزو ها برای خانواده بزرگ گروه مالی دی از همکاران عزیزم می خواهم با بهره گیری از ظرفیت های بانک، همت و تلاش خود را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل و رونق بخشیدن به چرخه اقتصادی کشور به کارگیرند و با حرکت در مسیر خط مشی های تعیین شده در سند استراتژیک بانک تا افق ۱۴۰۰ برای تحقق سودآوری پایدار و باکیفیت و ارتقای رضایتمندی ذینفعان اهتمام ورزند.
امید است که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.

ثبت دیدگاه

ثبت