نحوه فروش سهام بانک نظامی مشمول ادغام و بورسی هم اعلام شد

  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸
  • 6387

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سرپرست معاونت بازار شرکت بورس تهران، نحوه فروش سهام بانک انصار که به همراه ۴ بانک و موسسه مشمول ادغام با بانک سپه شده را اعلام کرد.
به گزارش بانک مردم، مهدی پارچینی با توجه به مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی درخصوص چارچوب ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، مواردی را جهت اطلاع سهامداران بانک انصار اعلام کرد.
الف. مقتضی است سهامداران، تمامی اطلاعات و شرایط منتشره در سایت کدال را در تصمیم گیری ها مدنظر قرار دهند.ب. مقتضی است آن دسته از سهامداران که قصد فروش سهام در این مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضو بورس تهران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه تقاضای فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام کنند.ج. شرایط ارائه تقاضاهای فروش به صورت زیر است:- دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از ۱۸ فروردین تا ۲۹ اردیبهشت بوده، لکن زمان بازگشایی نماد معاملاتی جهت ورود سفارش در سامانه معاملاتی بر اساس پیام ناظر بازار اعلام می شود، نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد.- قیمت تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح و قیمت هر سهم مبلغ ۲۰۸۶ ریال است.- دوره زمانی ورود سفارش های فروش پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان پذیر است، معاملات صرفا در آخرین روز معاملاتی هر هفته و همچنین آخرین روز دوره اخذ سفارش( روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت) انجام می شود که بر اساس مصوبه شورای عالی بورس در قالب معامله خارج از جلسه رسمی است.- انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال( به استثنای کارمزد شرکت های کارگزاری) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهای ادغام شونده پرداخت می شود.

ثبت دیدگاه

ثبت