سهامداران بانک انصار برای فروش سهام چه کنند+ اطلاعیه

  • ۴ خرداد ۱۳۹۸
  • 5129

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: اطلاعیه سرپرست ناظر بازار در مورد نحوه فروش سهام برای سهامداران بانک انصار صادر شد.

سهامداران بانک انصار برای فروش سهام چه کنند+ اطلاعیه

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعیه‌ سرپرست معاونت بازار بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به برنامه ادغام بانک انصار در بانک سپه، نحوه و زمان فروش سهام از سوی سهامداران بانک انصار اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است، به اطلاع کلیه سهامداران شرکت بانک انصار نماد (وانصار) می‌رساند، براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوا) در مورد چارچوب ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، موارد زیر به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند؛

الف) مقتضی است سهامداران محترم تمامی اطلاعات و شرایط منتشره در سایت کدال را در تصمیم‌گیری‌های خود را مدنظر قرار دهند.

ب) مقتضی است آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود در این مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضو بورس اوراق بهادار تهران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه تقاضای فروش سهام خود به همراه تعهد نامه مربوطه اقدام نمایند.

ج) شرایط ارائه تقاضاهای فروش به صورت زیر است:

ـ دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۸ الی ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ بوده، لکن زمان بازگشایی نماد معاملاتی جهت ورود سفارش در سامانه معاملاتی براساس پیام ناظر بازار اعلام می‌شود.

ـ نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد.

- قیمت تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی وابسته و غیروابسته به نیروهای مسلح به قیمت هر سهم مبلغ ۲۰۸۶ ریال می‌باشد.

- دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی غیروابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان‌پذیر است.

- انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال (به استثنای کارمزد شرکت‌های کارگزاری) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهای ادغام شونده پرداخت می‌شود.

- دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش برای سهامداران حقوقی وابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۳:۵۰ امکان‌پذیر است.

متن کامل + اطلاعیه ناظر بازار برای سهامداران بانک انصار اطلاعیه ناظر بازار برای سهامداران بانک انصار  + را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

ثبت