احمد توکلی: ۵۲ درصد سپرده‌های بانکی تنها در اختیار ۰.۴ درصد مشتریان است / ۹۶ درصد سپرده‌های حقوقی نیز تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است / این ارقام، مایه خجالت و نمایانگر فقر جامعه است

  • ۵ خرداد ۱۳۹۸
  • 4643

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: احمد توکلی با بیان اینکه ۴۰۳ میلیون حساب بانکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۵۲ درصد مبلغ سپرده های بانکی کشور تنها در اختیار چهاردهم درصد مشتریان است. ۹۶ درصد مبلغ سپرده های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه‌بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب بی‌عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ایجاد کرده است.به گزارش بانک مردم به نقل از ایسنا، احمد توکلی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر سه نتیجه مهم از جمله آزادسازی شهر، برگشتن ورق جنگ و بازگشت روحیه مبارزان را در پی داشت.وی افزود: آزادسازی خرمشهر ١۵ هزار اسیر، تعداد زیادی تجهیزات جنگی و ارتقا دیپلماسی را برای کشور به ارمغان آورد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خرمشهرها را کسانی تصرف کرده اند که به بی‌عدالتی دامن می زنند، تصریح کرد: الگوهای نادرست اتخاذ شده، بی‌عدالتی و فساد خرمشهرهای دیگری در ایران است که باید آزاد شوند.وی با بیان اینکه ۴۰۳ میلیون حساب بانکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۵۲ درصد مبلغ سپرده های بانکی کشور تنها در اختیار چهاردهم درصد مشتریان است. ۹۶ درصد مبلغ سپرده های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه‌بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب این بی عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ساخته است.وی اظهار کرد: یک فرد قمه‌کش تنها به یک نفر آسیب می رساند، اما یک مدیر بانکی که ۲ هزار میلیارد تومان وام می دهد بدون خونریزی به هزاران نفر آسیب می زند.توکلی در پایان با تاکید بر ضرورت مبارزه و آزادسازی خرمشهرهای مورد تصرف غریبه‌ها در کشور یادآور شد: باید به خاطر ایران با فساد جنگید.

ثبت دیدگاه

ثبت