تحریم‌های بانکی برانکو را از پرسپولیس فراری می‌دهد/ پرسپولیس نمی‌تواند ۶۰۰ هزار دلار را به حساب بانکی آقای مربی واریز کند/ دستمزد در چمدان/ اشپیگل گزارش می‌دهد

  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
  • 6775

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: اشپیگل تیتر یک خود را به یک اتفاق عجیب اختصاص داده است؛ چمدان پر از پول برانکو، سرمربی کروات پرسپولیس!به گزارش بانک مردم، سایت ورزش ۳ نوشت: تحریم های بانکی شرایط را برای انتقال مبالغ بالای مالی غیرممکن ساخته و نشریه اشپیگل نیز در گزارشی به این موضوع و البته مصائب باشگاه پرسپولیس در پرداخت بدهی برانکو و حفظ وی برای فصول بعد پرداخته است.این نشریه با تیتر "۶۰۰ هزار یورو در چمدان برانکو" به این موضوع اشاره داشته و در ادامه نوشت: "قهرمان لیگ برتر ایران، پرسپولیس، قصد دارد با توجه به تحریم های بانکی، بدهی خود به سرمربی کروات که مبلغ ۶۰۰ هزار یورو است را به صورت نقدی پرداخت کند و این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که  انتقال بانکی مبالغ  امکان پذیر نیست.پرسپولیس قصد دارد برانکو که در گذشته سرمربی هانوفر نیز بوده را برای فصل بعد حفظ کند اما دیگر قصد باشگاه پرسپولیس نیز عدم شکایت سرمربی کروات به فیفا و کشیده شدن این پرونده به مجامع بین المللی است.به دلیل تحریم های بانکی اعمال شده از سوی ایالت متحده، ایران نمی تواند معاملات بانکی بین المللی انجام داده و دستمزد سرمربیان خارجی شاغل در کشور خود را به حساب ارزی آنها انتقال دهد.به همین دلیل سرمربیانی چون کارلوس کی روش و وینفرد شفر نیز به فیفا علیه ایران شکایت کرده اند و باید دید فدراسیون فوتبال ایران چگونه قصد دارد دستمزد سرمربی جدید خود، مارک ویلموتس بلژیکی را به وی پرداخت کند.برانکو : اما تابستان به تیم دیگری می‌روم!

در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی پرداخت مطالبات و بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ هستند، او در مصاحبه‌ای مدعی شد به پایان دوران حضورش در تهران رسیده است.

برانکو ایوانکوویچ از تمایل خود برای پایان حضور در ایران خبر داده است. او که با حضور خود در تهران و قبول هدایت پرسپولیس توانسته ویترین افتخارات باشگاه را پربار کند، اکنون مدعی شده در پایان یک دوران سخت به پایان دوران حضورش در ایران رسیده است.

برانکو در مورد برتری تیم ملی کرواسی مقابل ولز گفت: "بعد از جام جهانی شرایط دشوار بود و بازیکنان با تاخیر و زمانی به اردو اضافه شدند که تمرینات آماده سازی ما آغاز شده بود و بازیکنان از نظر فیزیکی و ذهنی خالی کرده بودند. به این دلیل در این هوای گرم کسب برتری مقابل ولز بسیار مهم بود، همچنین نباید فراموش کرد حریف بازیکنی مانند گرت بیل که همیشه می تواند برای شما مشکل ساز شود را نیز در اختیار داشت.

من اطمینان دارم شرایط تیم ملی کرواسی در پاییز بهتر هم خواهد شد و بازیکنان با عملکرد ذهنی بهتر و باهوش تر بازی خواهند کرد. آماده سازی تیم ملی در شرایط خوبی انجام می شود و کرواسی دوباره به مسییر درست باز خواهد گشت."

برانکو در مورد آینده خود در پرسپولیس گفت: "یک فصل فوق العاده در پرسپولیس داشتم و ما در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شده و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. در چهار سال گذشته با پرسپولیس ما سه بار قهرمان شدیم و فقط یک بار عنوان قهرمانی را از دست دادیم. این شرایط باعث شد که کارم بسیار دشوار شود زیرا من باید هم سرمربی و هم روانشناش تیم  باشم تا بازیکنانم بهترین بازی ممکن را ارائه دهند..

اگرچه مطمئن هستم که پرسپولیس تمام آنچه که من بدهکار است را پرداخت خواهد کرد، اما من در تابستان ایران را ترک خواهم کرد. من یک سرمربی هستم پیشنهادهایی از سراسر جهان دارم و سوال اینجاست که در ادامه کجا مربیگری خواهم کرد."

 

ثبت دیدگاه

ثبت