ضرورت ارایه خدمات بیمه ای متناسب با نیاز مشتری/رسانه ها می توانند بیمه را بیمه کنند

  • ۲۵ تیر ۱۳۹۸
  • 7684

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرروابط عمومی بیمه تجارت نو گفت: صنعت بیمه کشورزمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانه ها با جریان سازی و نقد های منصفانه ضعف های این صنعت را به گوش مسئوالان برسانند تا با اصلاح ساختارها، رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.به گزارش بانک مردم، در جریان دیدار خبرنگار ما با مدیر روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، محمد بیانی مدیر این شرکت، رسانه ها را پل ارتباطی مستحکم بین مردم و مسئولان عنوان کرد و اظهارداشت: از آنجایی که ارایه خدمات و عملکرد هر بنگاه اقتصادی، نهاد و یا سازمان اجرایی برای اطلاع رسانی، توسط رسانه ها انجام و درمقابل مطالبات مردمی در قالب انتقادات، پیشنهادات و...ازمسئولین و مدیران اجرایی همچنین رضایتمندی ازسطح خدمات، شفاف سازی عملکرد و ... از کانال رسانه ای صورت می گیرد، بنابراین نقش رسانه ها درتوسعه کشور با اطلاع رسانی دقیق و صحیح بسیار حایزاهمیت است.وی با بیان این که رسانه ها باید بدون حب و بغض و یا تفکر سیاسی و حزبی رسالت کاری خود را در امراطلاع رسانی درست انجام دهند افزود: با توجه به جایگاه رفیع رسانه ها، قلم و تریبون اطلاع رسانی باید در دست سری افرادی قرارگیرد که علاوه برداشتن تخصص، تبحر و دانش لازم در حفظ شان و جایگاه شغلیشان کوشا باشند.بیانی در ادامه با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر شرکت بیمه تجارت نو با رسانه ها گفت: با همکاری، همفکری و هم گرایی، کارشناسان و کارکنان روابط عمومی این شرکت با رسانه ها به خوبی می توان علاوه بر رفع نقاط ضعف بیمه تجارت نو سطح کیفی خدمات را آنگونه که به جلب رضایت مشتریان منجر شود گسترش داد.مدیرروابط عمومی بیمه تجارت نو افزود: با ابزار رسانه و حرکت در مسیر آگاهی بخشی افکارعمومی به خوبی می توان خدمات مطلوب بیمه البته متناسب با نیازمشتریان را به مردم  اطلاع رسانی کرد، چرا که هنوز خیلی ها با منافع و محاسن خدمات بیمه که آینده آنها را تضمین می کند آشنایی کامل ندارند.

ثبت دیدگاه

ثبت