اجباری شدن استفاده از رمز پویا در تراکنش های مبتنی بر کارت بانک ملت

  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
  • 4646

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم : استفاده از رمز پویا در تمامی تراکنش های مبتنی بر کارت های بانک ملت با تاکید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پلیس فتا، از ابتدای شهریورماه سال جاری اجباری خواهد بود.

به گزارش بانک مردم ، از روابط عمومی بانک ملت، محافظت و صیانت از دارایی های مشتریان، حفظ محرمانگی اطلاعات کارت های بانک ملت و آسودگی و ایجاد آرامش خاطر هنگام انجام تراکنش های مالی غیر حضوری مبتنی بر کارت از جمله مهم ترین دلایل انجام این اقدام از سوی بانک ملت است.

بر این اساس، از تاریخ یادشده تمامی تراکنش های نیازمند رمز دوم کارت (به جز قبوض عمومی همچون برق، آب، گاز و تلفن)، تنها با استفاده از رمز دوم پویا امکان پذیر خواهد بود.

این گزارش حاکی است، مشتریان به منظور پیشگیری از بروز اختلال در فرآیند انجام خرید با شرایط مذکور، لازم است در اسرع وقت نسبت به فعال سازی سامانه رمزنگار ملت از طریق برنامک موبایلی از طریق لینک ذیل اقدام کنند:

https://bankmellat.ir/ramznegar.aspx

در عین حال، با هدف استفاده مشتریانی که گوشی هوشمند ندارند یا مایل به نصب برنامه فوق نیستند، سرویس پیامکی رمزنگار ملت نیز پیاده سازی شده است.

این گزارش حاکی است، فعال سازی سرویس های اشاره شده از طریق دستگاه های خودپرداز یا پایانه بانکی غیرنقد این بانک انجام خواهد شد.

همچنین‌ درصورت بروز مشکل در بهره‌برداری، کارشناسان بانک ملت در مرکز ارتباط ملت ‌با شماره‌تماس ۱۵۵۶ (تهران) و۸۲۴۸۸‏-۰۲۱ (شهرستان ها) پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

ثبت دیدگاه

ثبت