احتمال امهال یک‌ساله وام‌های مناطق زلزله‌زده/ استاندار: خوشبین هستیم

  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸
  • 5445

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: استاندار کرمانشاه گفت: برای تمدید امهال یک‌ساله وام‌های مناطق زلزله‌زده دولت باید ۵۲۰ میلیارد تومان به بانک مرکزی پرداخت کند، که رایزنی‌های خوبی در این راستا انجام شده است.

احتمال امهال یک‌ساله وام‌های مناطق زلزله‌زده/ استاندار: خوشبین هستیم

به گزارش بانک مردم به نقل از فارس، هوشنگ بازوند صبح امروز در جمع اصحاب رسانه  ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پیگیری امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: در دومین سالگرد زلزله بین مناطق زلزله‌زده رفتیم، که یکی از مطالبه جدی مردم این بود که یک سال دیگر امهال وام‌ها تمدید شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: با توجه به مسئله ساخت و ساز واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده و اینکه مقداری مصالح گران شده بود، مردم مجبور شدن برای تکمیل خلنه‌هایشان از منابع خود صرف ساخت و ساز کنند.

وی افزود: برای تحقق مطالبه مردم مناطق زلزله‌زده روز گذشته مکاتباتی با رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی مجدداً صورت گرفت و با دستور ریاست جمهوری و موافقت رئیس مجلس به وزارت کشور، احتمالا موافقت اولیه در این خصوص کسب شد.

بازوند، سود دو ساله تمدید امهال وام‌ها حدود یک‌هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای تمدید یک سال دیگر وام‌ها جلسه با رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه داشتیم، جمع‌بندی‌ها و انجام مکاتبات با روسای کشوری، صورت گرفته تا به خاطر وضعیت اقتصادی یک سال دیگر وام‌های مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تمدید شود.

استاندار کرمانشاه در پایان، تاکید کرد: برای تمدید ۵۲۰ میلیارد تومان به بانک مرکزی دولت باید پرداخت کند، که رایزنی‌ها در این مورد نیز انجام شده است؛ خوشبین هستیم با امهال یک‌ساله وام‌ها موافقت شود.

ثبت دیدگاه

ثبت