سلیمی: بانک مسکن ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مردم کردستان پرداخت کرد

  • ۲۹ دی ۱۳۹۸
  • 6085

 پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرامور شعب بانک مسکن کردستان از پرداخت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

بانک مسکن 2500 میلیارد ریال تسهیلات به مردم کردستان پرداخت کرد

به گزارش بانک مردم به نقل از فارس ، جلال‌الدین سلیمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت ۸۱مین سالگرد بانک مسکن، اظهار کرد: با هدف تامین مالی برای اقشار متوسط شهری بانک مسکن در سال ۱۳۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: تا امروز حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور از خدمات این بانک بهره‌مند شده‌اند و از سال ۴۷ نیز این بانک در کردستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان اعلام کرد: موزه بانکداری برای اولین بار در کردستان و در شعبه خیابان امام خمینی(ره) سنندج دایر می شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مانده تسهیلات در استان وجود دارد که بانک مسکن از این لحاظ مقام اول در بین بانک ها به خود اختصاص داده است.

سلیمی عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که ۹۰ درصد آنها در بخش مسکن بوده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: قرارداد پرداخت برای یک هزار و ۳۶ واحد منعقد شده و برای ۲ هزار و ۶۹ واحد مسکن مهر نیز قسط‌بندی صورت گرفته است.

سلیمی همچنین از پرداخت ۶۹۱ فقره تسهیلات برای حوادث غیرمترقبه در استان خبر داد.

وی در ادامه به موضوع مسکن محرومین روستایی اشاره کرد و گفت: در این راستا بانک مسکن ۹۰۰ واحد را تقبل کرده است.

سلیمی همچنین از گام نهادن این بانک در حوزه بانکداری اجتماعی هم خبرداد و گفت: اهدای بسته‌های کمک هزینه تحصیلی با ابتکار کارکنان شعب استان‌، مشارکت در جشنواره دف نوای رحمت و افتتاح اولین کتابخانه‌های داخل شعب در چهار شعبه سطح استان و عضوگیری ۴۰ نفر از مشتریان این بانک از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته این بانک در سطح استان بوده است.

ثبت دیدگاه

ثبت