گسترش همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی

  • ۲۹ دی ۱۳۹۸
  • 3417

نتیجه تصویری برای گسترش همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی

 پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: راهکارهای گسترش و توسعه همکاری‌های بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل بانک، رئیس هیات عامل صندوق و مدیران ارشد دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این جلسه که صبح دوشنبه بیست و سوم دی ماه به میزبانی بانک برگزار شد، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت از آمادگی این بانک برای افزایش و تنوع همکاری در سطوح مختلف خبر داد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سرویس‌های قابل ارائه به شرکت‌های معرفی شده به صندوق گفت: سال‌هاست که بانک تجارت بانک نخست در زمینه صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی است و تجربه بانک در این زمینه به عنوان مزیت رقابتی برجسته می‌تواند راهگشای نیازهای شرکت‌های معرفی شده از سوی صندوق باشد.

دولت‌آبادی با بیان اینکه باید در زمینه استفاده از خدمات تامین مالی مختلف از جمله صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی برای مشتریان صندوق و بانک فرهنگ‌سازی شود، از آمادگی بانک تجارت برای بومی‌سازی خدمات بانکی متناسب با نیاز شرکت‌های معرفی شده از سوی صندوق با هدف کاهش هزینه تامین مالی خبر داد.

مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر اینکه می‌خواهیم در سطح و تنوع همکاری با صندوق، بانک نخست کشور باشیم افزود: شعب و مناطق بانک در همین راستا و در قالب قوانین و بخشنامه‌های بانکی ملزم به همکاری مجدانه با مشتریان صندوق هستند. وی افزود: مجموعه بانک تجارت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرین را به عنوان اهرم پویاسازی اقتصاد کشور در برنامه خود قرار داده و در همین راستا اواخر آذرماه همزمان با چهل سالگی بانک تجارت، مرکز نوآوری این بانک به عنوان یک بانک شتاب‌دهنده حوزه فین‌تک با نام پنجره نوآوری تجارت (TIWIN) و با هدف توسعه فعالیت‌های حمایتی از کسب و کارهای فناورانه افتتاح شد.

دکتر وحدت: شرکت‌های دانش بنیان ضمانتنامه را با بانک تجارت می‌شناسند

علی وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در ابتدای این جلسه، همکاری دوطرف در سال جاری را موفق ارزیابی و از خدمات بانک تجارت به ویژه در زمینه صدور ضمانتنامه برای شرکت‌های متقاضی و معرفی‌شده از صندوق قدردانی کرد.

دکتر وحدت با بیان اینکه تسهیلات اعطایی به شرکت‌های دانش بنیان دارای کمترین ریسک و بیشترین بازده هستند افزود: درحال حاضر بین شرکت‌های دانش بنیان که با صندوق همکاری می‌کنند بهترین بانک برای دریافت ضمانتنامه را بانک تجارت می‌دانند و صندوق از تعمیم این تجربه موفق در سایر زمینه‌ها در همکاری با بانک تجارت استقبال می‌کند.

ثبت دیدگاه

ثبت