استاندار کرمانشاه: بانک‌ها تا پایان سال وام‌های امهال شده زلزله‌زدگان را وصول نکنند

  • ۱ بهمن ۱۳۹۸
  • 1477

 پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه، امهال یک‌ساله و مجدد وام‌ها به تائید وزیر کشور رسیده و در انتظار تائید دولت است، گفت: بانک‌ها تا پایان سال وام‌های امهال شده را وصول نکنند.

استاندار کرمانشاه: بانک‌ها تا پایان سال وام‌های امهال شده زلزله‌زدگان را وصول نکنند

به گزارش بانک مردم به نقل از فارس مبنی«حکایت یک بام و دو هوای مسئولان در کرمانشاه/ فشار بانک‌ها برای بازپرداخت اقساط وام زلزله‌زدگان + سند»  منتشر شد که در آن نامه‌ای از یکی بانک‌های استان که خواهان بازپرداخت اقساط معوق توسط مردم زلزله‌زده شده‌ را به تصویر کشیده بود.

استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص قضیه امهال وام‌ها و نامه پخش شده این بانک، اظهار داشت: امهال وام‌های مناطق زلزله دو ساله بوده و به پایان رسیده برای کمک به مردم استان یک‌سال دیگر مهلت پرداخت برای مردم استان را خواستار شدیم

هوشنگ بازوند افزود: هم اکنون درخواست و نامه‌ ما به تایید وزیر کشور رسیده و در انتظار تایید دولت است.

وی با بیان اینکه برای امهال مجدد وام های استان ۵۱۰ میلیارد کمک دولت مورد نیاز است، افزود: دولت یا باید با بانک مرکزی توافق کند و یا به مجلس شورای اسلامی ارجاع کرده و به‌صورت قانون مصوب شود که در این صورت کمی زمان‌بر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه متذکر شد: تا نتیجه نهایی هیچ یک بانک‌ها نباید تا پایان سال وام‌های امهال شده در زلزله را وصول کند و این موضوع را در جلسه شورای بانک‌ها خواهیم گفت درخصوص نامه پخش شده هم پیگیری کردیم و اصلاحیه تکذیبیه بانک منتشر خواهد شد.

وی در پایان به مردم استان قول داد که تمام تلاش خود را برای امهال یک‌سال دیگر بکار گیرد.

ثبت دیدگاه

ثبت