چگونه رمز دوم پویا بانک انصار را از طریق پیامک دریافت کنیم؟

  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
  • 1774

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: طبق اطلاعیه بانک مرکزی از هشتم بهمن‌ماه استفاده از رمزهای دوم پویا الزامی شده است. ازآنجایی‌که امکان دسترسی و استفاده از اپلیکیشن‌های رمز ساز برای تمام کاربران فراهم نیست، سامانه هریم بانک مرکزی راه‌اندازی شد تا کاربران با استفاده از پیامک، رمز دوم خود را دریافت کنند. از طریق این سامانه هنگام خرید اینترنتی می‌توانید با کلیک روی گزینه «دریافت رمز پویا»، رمز پیامک‌شده به گوشی خود را دریافت و در قسمت رمز دوم وارد کنید.به گزارشبانک مردم توجه داشته باشید که برای دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک ابتدا باید شماره تلفن همراه شما در بانک تایید شود که این کار با توجه به بانک موردنظر به‌صورت حضوری در شعبه و یا به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم نحوه تایید شماره تلفن همراه و دریافت رمز دوم پویا بانک انصار به‌صورت پیامکی را آموزش دهیم. تایید شماره همراه در بانک انصار هم به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت این بانک امکان‌پذیر است و هم از طریق شعب این بانک.

تایید شماره همراه در بانک انصار


۱. ابتدا به سایت بانک انصار با آدرس www.ansarbank.ir مراجعه کنید. سپس روی تصویر «استعلام و تایید شماره همراه» که در وسط صفحه قرار دارد کلیک کنید.
۲. سپس وارد صفحه «طرح استعلام و تایید شماره تلفن همراه مشتریان بانک انصار» می‌شوید. در این صفحه برای تایید شماره تلفن همراه خود نزد بانک، باید روی گزینه «جهت تایید شماره تلفن خود ازاینجا وارد شوید» کلیک کنید.
۳. در ادامه و در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، باید اطلاعات هویتی خود شامل «کد ملی»، «شماره کارت»، «تلفن همراه»، «تاریخ تولد» و درنهایت «کلمه امنیتی» می‌شود را وارد کنید و گزینه «بررسی اطلاعات هویتی» را انتخاب کنید.
۴. در این مرحله کد اعتبارسنجی به شماره همراهی که وارد کردید، پیامک می‌شود که باید آن را در قسمت «کد اعتبارسنجی» وارد کنید. سپس با واردکردن «کلمه امنیتی» و انتخاب گزینه «پذیرش و تایید نهایی» اطلاعاتتان با موفقیت ثبت می‌شود.

دریافت رمز دوم پویا پیامکی بانک انصار


بعد از ثبت شدن شماره همراه شما در بانک، می‌توانید با مراجعه به شعبه بانک انصار و پر کردن فرم «درخواست فعال‌سازی رمز پویا»، رمز دوم پویای کارت بانکی خود را فعال کنید.
سپس در هر بار پرداخت اینترنتی می‌توانید از امکان رمز دوم پیامکی بانک انصار استفاده کنید. برای این کار باید روی گزینه «دریافت رمز دوم پویا» که در درگاه‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداختی وجود دارد، کلیک کنید تا درخواست شما به بانک ارسال و رمز دوم پویا به‌صورت پیامکی برایتان ارسال شود.

ثبت دیدگاه

ثبت