خرید آسان با «آینده‌داران» بانک آینده

  • ۵ خرداد ۱۳۹۹
  • 4846

 

پایگاه خبری تحلیلی بانک آینده: با کارت آینده خود در خرداد ماه از ایران‌مال و هایپراستار آن خرید و سه ماه بعد پرداخت کنید.
تا ۵میلیون‌تومان و بدون سود
آیا در بانک آینده حساب دارید؟
بانک آینده در راستای ارج‌نهادن و‌ ارزش‌آفرینی هرچه بیش‌تر برای مشتریان خود، نسبت به طراحی و معرفی محصولی ارزش‌آفرین با عنوان «آینده‌داران»، برای خرید اعتباری از ایران‌مال، اقدام کرده است.
بر اساس طرح جدید «آینده‌داران»؛ تمامی مشتریان می‌توانند از تاریخ اول خردادماه امسال با دریافت اعتبار، از حداقل ۱۰ (ده) میلیون ریال تا حداکثر ۵۰ (پنجاه) میلیون ریال از بانک آینده، نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود از فروشگاه‌های بازار بزرگ ایران (ایران‌مال)، اقدام نمایند.
متقاضیان می‌توانند به‌منظور درخواست و بهره‌مندی از مزایای این طرح، از طریق سامانه پیشخوان مجازی بانک (abplus.ir) یا مراجعه به کلیه شعب اقدام کنند. زمان بازپرداخت مبلغ اعتبار، سه ما پس از خرید و به‌صورت قرض‌الحسنه، بدون هیچ سودی خواهد بود. تعیین مبلغ اعتبار نیز بر اساس موجودی حساب منتخب مشتریان، تعیین خواهد شد.
هایپراستار منحصر به‌فرد ایران‌مال، متناسب با جدیدترین فن‌آوری‌های فروشگاه‌های بزرگ دنیا، در فضایی کاملاَ جداگانه از مرکز سلامت و درمانی این مجموعه، با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی مستمر محیط و تهویه مداوم هوا، آماده خدمت به هم‌وطنان گرامی است.
اگر در بانک آینده حساب باز کنید، شما هم می‌توانید به آینده‌داران بپیوندید.

ثبت دیدگاه

ثبت