افزایش چابکی بانک انصار با تشکیل اداره کنترل پروژه

  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹
  • 6736

اردوی جهادی کارکنان بانک انصار این‌بار در استان خراسان‌جنوبی ...پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با دستور مدیرعامل بانک انصار اداره کنترل پروژه به‌صورت مستقل تشکیل شد.به گزارش بانک مردم به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، مهدی باستان مدیر این واحد، پاسخگویی سریع و دقیق به ذینفعان، افزایش چابکی،امکان پیگیری و پایش اجرای وظایف با اتکا به ابزارهای هوشمند زیر نظر مستقیم مدیرعامل بانک انصار را دلایل تشکیل این اداره دانست.وی بابیان اینکه سامانه جامع مدیریت وظایف(ETM) یکی از ابزارهای هوشمند در کنترل و پیگیری اجرای وظایف بخش‌های مختلف بانک است، افزود: در مرحله اول صرفاً نحوه اجرای دستورات مدیرعامل، مصوبات هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک کنترل می‌شود.باستان ادامه داد: در مرحله دوم این سامانه، امور محوله به بخش‌های مختلف حوزه مرکزی کنترل و پیگیری شده و در فاز نهایی اقدامات مدیریت‌های شعب استان‌ها نیز باهدف اجرای دقیق، صحیح و به‌موقع وظایفشان کنترل می­شود.مدیر کنترل پروژه بانک انصار همچنین به سامانه جامع مدیریت پروژه بانک (EPM) و کارکردهای آن اشاره و تصریح کرد: سامانه اطلاعات راهبردی(SIS) و خروجی زیرسامانه هوشمند کسب‌وکار (BI) هدف بانک انصار را در راستای تصمیم سازیِ داده محور و به‌کارگیری سیستم‏های هوشمند و حذف مغایرت‌ها در گزارش های عملکردی ، تأمین می‌کند.وی در پایان به استقرار دبیرخانه هیئت‌مدیره در این اداره با امکان برگزاری جلسات الکترونیکی و امضای دیجیتال اشاره و آن را دستاوردی مهم در راستای بانکداری سبز قلمداد کرد.

ثبت دیدگاه

ثبت