پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرعامل بانک مهر ایران، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک واقع درشرکت سفیر آبی آرام پاسخگوی تماس های تلفنی و مشکلات مشتریان این بانک شد.بر اساس این گزارش ؛ مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران با حضور در شرکت سفیر آبی آرام به عنوان مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان صنعت بانک،بیمه و پرداخت الکترونیک واقع در پارک فن آوری پردیس به سوالات مشتریان بانک که در مورد نحوه دریافت وام،دیرکرد در پرداخت اقساط و یا مشکلاتی از این قبیل بود پاسخ داده و از نزدیک با درخواست های مشتریان این بانک که از طریق مرکز ارتباط با مشتری شرکت سفیرآبی آرام پشتیبانی می شوند،پاسخ داد. دکتر اکبری در حاشیه این بازدید گفت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود. وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان سفیر آبی آرام گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. وی افزود: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.گفتنی است؛ شرکت سفیر آبی آرام بهعنوان مجهزترین مرکز پاسخگویی مشاع در ایران با ایجاد زیرساختهای حرفهای در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه فعالیت میکند. همکاری با شرکتهای بینالمللی مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفهای، این شرکت را به قطب مطرح خدمات امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطافپذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفهای شرکت سفیر آبی آرام محسوب میشود.این مجموعه، به عنوان مجهزترین مرکز پاسخگویی مشاع در ایران بااستفاده از زیرساختهای پیشرفته فنی و تخصصی به همراه تجربیات ارزنده مدیریتی مرتبط که ارمغان سالهای گذشته است، خدمات ارزندهای را در اختیار شرکتها و سازمانهای مشتری مدار و علاقهمند به تغییر و تحول، قرار خواهد داد. سفیر آبی آرام به عنوان مرکز ارتباط ، با بهرهمندی از روحیه تحول خواه مدیریت، اقدام به شناسایی نیاز سازمانها و شرکت های بزرگ و کوچک در صنایع مختلف کرده است و در راستای دستیابی به بهترینها، تلاش نموده تا تمامی زیرساختهای فنی و پشتیبانی لازم را فراهم آورد. انتهای پیام
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارمزد خدمات بانکی | |
---|---|
خدمات بانکی | کارمزد |
کارت به کارت (تا یک میلیون تومان) | 600 تومان |
کارت به کارت (تا 2 میلیون تومان) | 840 تومان |
کارت به کارت (تا 3 میلیون تومان) | 1080 تومان |
کارت به کارت (تا 5 میلیون تومان) | 1560 تومان |
کارت به کارت (تا 10 میلیون تومان) | 2760 تومان |
صدور کارتهای بانکی | 6000 تومان |
صدور رمز جدید کارت بانکی | 1000 تومان |
اعلام مانده کارت | 120 تومان |
اعلام ۱۰ گردش آخر | 1000 تومان |
انتقال وجه پایا (شخصی) | یکصدم درصد مبلغ تراکنش (سقف کارمزد 2500 تومان) |
انتقال وجه پایا (گروهی) | 100 تومان به ازای هر تراکنش |
انتقال وجه ساتنا | 2صدم درصد مبلغ تراکنش (سقف کارمزد 25 هزار تومان) |
پرداخت قبضها (غیرحضوری) | 120 تومان |
پرداخت قبضها (حضوری) | 2400 تومان |
ارسال پیامک بانکی | 30 تومان یا هزینه آبونمان سالانه (به شرط رضایت مشتری) |
صدور دستهچک | 200 تومان +هزینه تمبر |
پرینت ریزحساب (سال جاری) | 600 تومان |
پرینت ریزحساب (سالهای قبل) | 720 تومان |
افتتاح حساب | رایگان |
سقف سود مجاز حسابهای بانکی | |
---|---|
نوع حساب | % سود |
سپرده روزشمار | 8 |
سپرده کوتاه مدت (6 ماه) | 11 |
سپرده سالیانه | 15 |
سپرده بیش از یکسال | ممنوع |
تسهیلات | 18 |
تبلیغات
کدهای دستوری (USSD) | |
---|---|
بانک | کد |
اقتصاد نوین | #780* |
پاسارگاد(امپاد) | #720* |
صادرات | #719* |
کشاورزی | #730* |
گردشگری | #764* |
سامان | #724* |
ملت (به پرداخت) | #712* |
ملی (سداد) | #737* |
آپ (پرشین سوییچ) | #733* |
همراه اول | #1* |
ایرانسل | #100* |