بانک کارآفرین نشان عالی مشتری‌مداری را دریافت کرد

  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
  • 4402

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک کارآفرین در ‌پنجمین دوره اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری‌ ‌موفق به کسب نشان عالی مشتری‌مداری شد.
در ‌پنجمین دوره اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری‌ که روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما و به همت ‌انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان‌ و ‌فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی‌ برگزار شد، ‌بانک کارآفرین موفق به کسب نشان عالی مشتری‌مداری در میان ۱۳۲ شرکت کشور شد. 

بر اساس این گزارش،‌ در ابتدای این اجلاس ‌‌سید محمد جعفری‌، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طی سخنانی با اشاره به ضرورت ‌حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد: در بازار غیرانحصاری، توجه به خواست و نیاز مشتریان،‌ اصلی اساسی محسوب می‌شود،‌ زیرامصرف‌کنندگان محور توسعه و سودآوری در صنعت محسوب می‌شوند،‌ از سوی دیگر استیفای حقوق آنان بدون در نظر گرفتن حقوق تولیدکنندگان عملی نخواهد بود.

در ادامه ‌این اجلاس ‌مهرداد بذرپاش‌، نماینده تهران و عضو فراکسیون حمایت از مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخچه و سیر برنامه‌ریزی در اقتصاد کشورخاطرنشان کرد:‌ تعدد نهادهای سیاست‌گذار و روش‌های مختلف برنامه‌ریزی از جمله مهم‌ترین ‌معضلات عدم توسعه بخش صنعت کشور است. وی همچنین افزود: همگرایی دستگاه‌های مسئول در جهت اجرای استراتژی توسعه صنعتی در آستانه برنامه ششم توسعه از جمله مسائلی است که باید به دقت مدنظر قرار گیرد.

‌بر اساس این گزارش، سید محمود نوابی‌ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز طی سخنانی تصریح کرد: استمرار رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در کشور در گرو نهادینه شدن پایبندی به رعایت قوانین و مقررات محقق خواهد شد و در راستای تحقق این امر نظارت و انجام بازرسی‌های موردی جهت تأمین حقوق مصرف‌کنندگان از اقدامات مهم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، ‌در پایان ‌این مراسم از شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی که بر اساس ارزیابی به عمل آمده،‌ بهترین عملکرد در زمینه جلب ‌ضایت‌مندی مشتریان را داشته‌اند، تقدیر به عمل آمد و لوح ویژه و سه ستاره این اجلاس به پاس ارج نهادن به سلایق مصرف‌کننده و ایجاد تعلق خاطر در مشتریان، ‌به مهندس عطاء‌اله‌ آیت‌اللهی‌ مدیرعامل بانک کارآفرین اهدا شد.

لازم به ذکر است ‌این رویداد ملی از پنج سال پیش تاکنون و با هدف ایجاد بستر مناسب جهت معرفی شاخص‌های نوین مشتری‌مداری و آثار آن بر افزایش فروش و تعامل مستقیم میان مدیران ارشد مجموعه‌های موفق و بهره‌مندی از تجربیات مشترک آنان برگزار می‌شود و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همه ساله به بررسی عملکرد شرکت‌های تولیدی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در تمامی اصناف و صنایع پرداخته و آنان را را از نظر ‌مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان رتبه‌بندی می‌کند.

منبع: بنکر

ثبت دیدگاه

ثبت