جوابیه به بانک مردم: بانک مسکن مشکل تراکنش ناموفق یک مشتری را حل کرد

  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • 3315

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک مسکن با ارسال جوابیه‌ای به بانک مردم توضیحاتی در مورد یکی از مشتریان که تراکنش ناموفقی با عابربانک مسکن داشت ارسال کرده است. به گزارش بانک مردم، گزارش ما در مورد کارگری بود که مبلغ ۳ میلیون تومان آن در یک تراکنش بین بانک مسکن و پست‌بانک ناپدید شده بود اما گویا پیگیری‌های مسوولان بانک مسکن موجب شده مشتری مذکور پس از یک ماه به پول خود برسد.اقدام روابط عمومی بانک مسکن برای توضیح در این مورد قبال تقدیر است و بانک مردم از شفاف‌سازی و پاسخگویی این بانک تشکر می‌کند. امیدواریم همه بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور شفاف‌ساز و پاسخگو باشند.در زیر مشروحجوابیه مذکور را می‌خوانید:مدیریت محترم پایگاه خبری بانک مردمبا سلام و احترامبا عنایت به مطلب درج شده در آن پایگاه خبری محترم با عنوان « ۳ میلیون پول کارگر در بانک مسکن غیب شد» مطلب ذیل جهت تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به آن پایگاه خبری محترم ارایه می شود.خواهشمند است دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام شوددرتاریخ ۲۸ اسفند ماه ۹۴ مشتری بانک مسکن اقدام به انتقال وجه ازطریق دستگاه خودپرداز یکی از بانک ها به مقصد کارت آن بانک می نماید که به دلیل ناموفق بودن تراکنش از سوی آن بانک وجه به حساب مشتری بانک مسکن برگشت داده می شود. لیکن در تاریخ ۳/۱۰/۹۵ مرکز شتاب با مغایرت گیری مجدد به دلیل خطای موجود در اطلاعات بانک مقصد تراکنش انتقال وجه مشتری را موفق شناسایی می نماید و مراتب را جهت اقدام لازم به بانک مسکن و بانک مقصد اعلام می دارد. علیرغم آنکه درحساب هر دو طرف مبدا و مقصد، تراکنش اصلاحیه( واریز- برداشت) اعمال شده است. براساس اعلامیه مرکز شتاب مجددا مبلغ تراکنش از حساب مشتذری مبدا کسر می شود. در حالی که بانک مفصد نیز می بایست وجه مذکور را به حساب مشتری مقصد واریز می نمود که با پیگیری های بانک مسکن موضوع به بانک مذکور یادآوری و تاکید شد، که در نتیجه در تاریخ ۲۲/۱۰/۹۵ ساعت ۳۹: ۰۵: ۸ وجه به حساب مشتری مقصد منظور شد.لازم به ذکر است که موارد فوق برای مشتری تشریح و ضرورت پیگیری واریز وجه به حساب مقصد از سوی بانک مقصد به وی اعلام شده بود.۴۲۱۲۲۶۲۷۶_۱۴۴۴۵۰_۵۲۳۹۶۶۴۶۱۳۹۳۵۹۹۲۴۰۰ (۱)

ثبت دیدگاه

ثبت