جدیدترین هنرنمایی شهرداری تهران: بلوک سیمانی مقابل شعبه بانک پارسیان+عکس

  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • 4679

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: شهرداری تهران در جدیدترین اقدام خود علیه ارامش ملت، اقدام به گذاشتن بلوک‌های سیمانی (نیوجرسی) مقابل یکی از شعب بانک پارسیان کرده است.

به گزارش بانک مردم.شهرداری تهران که مدتی پیش مقابل ساختمان وزارت صنعت و ساختمان تجارت جهانی بلوک سیمانی گذاشته بود حالا مقابل یک شعبه بانک این کار را کرد تا مشتریان و مراجعه‌کنندگان برای ورود به شعبه دچار مشکل شوند.

البته الف الف یکی ازمخاطبان بانک مردم در تماس با ما اعلام کرد شعبه آپادانا بانک پارسیان به علت نبودن امنیت زیرساختی و قدیمی بودن ساختمان با این رفتار شهرداری مواجه شده است. اگر این بهانه شهرداری‌چی‌ها باشد عذر بدتر از گناه است چراکه نشان می‌دهد انها از اقناع طرف مقابل عاجز هستند و ایجاد امنیت بدون مزاحمت را بلد نیستند.شهرداری گویا در مذاکره با ادارات و نهادهای اقتصادی مشکل اساسی دارد و نمی‌تواند حرف خود را بقبولاند.

اگر ساختمان این بانک امنیت ندارد باید هر چه زودتر تخلیه شود و قطعا مسوولان هیچ بانکی نمیخواهند با آوار شدن شعبه خود هجمه‌ رسانه‌ای علیه خود به وجود آورد.

شهرداری به جای اقناع خود فقط گزینه بلوک سیمانی (نیوجرسی) را روی میز دارد.

مشتریان این شعبه از فاصله ایجاد شده و با زحمت به کار بانکی خود پرداختند و معلوم نیست آیا امنیت مورد نظر شهرداری تهران را برآورده کردند یا خیر؟!

اما مهمترین دلیل بلوکهای سیمانی بدهی به شهرداری بوده و شهرداری تهران مثل گذشته یک واحد اقتصادی را با بلوک سیمانی جریمه کرده غافل از اینکه این کار موجب بر هم زدن ارامش مراجعه‌کنندگان بانک می‌شود و مشتریان بیشتر تنبیه می‌شوند. بهتر است شهرداری برای اخذ طلب خود روش‌هایی را در پیش بگیرد که مردم‌آزارانه نباشد.

در زیر عکس‌های بلوک سیمانی مقابل شعبه خیابان خرمشهر (اپادانا) تهران  که یکی از مخاطبان ارسال کرده مشاهده می‌فرمایید:

image image

ثبت دیدگاه

ثبت