خبر خوش برای سپرده گذاران: مطالبات «صندوق مهر اعتماد آریا» از ۲۰ خرداد پرداخت می شود

  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • 4409

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک قرض‌الحسنه رسالت از ۲۰ خردادماه امسال ۴۰ درصد باقی‌مانده سپرده سپرده‌گذاران صندوق اعتماد مهر آریا را پرداخت خواهد کرد.

 به گزارش بانک مردم، این روزها کسی نیست که از وضعیت سپرده‌گذاران صندوق مهر اعتماد آریا در مازندران و سرگردانی ۱۰ هزار نفر از کسانی به امید کارمزد پایین بانکی درخواست وام داشتند با خبر نباشد.

این موضوع به دو سال پیش بازمی‌گردد که در این مدت شاهد تجمع‌های مختلف سپرده‌گذاران در مکان‌های مختلف بودیم.

از هشت ماه گذشته موضوع ادغام این صندوق با بانک قرض‌الحسنه رسالت مطرح شد که براساس تفاهم‌نامه­ بین بانک قرض‌الحسنه رسالت و صندوق اعتماد مهر آریا مقرر شد ۶۰ درصد سپرده‌های مردم توسط بانک قرض‌الحسنه رسالت پرداخت شود که این موضوع در تاریخ ۱۵ مهر ماه سال ۹۴ توسط این بانک طبق تفاهم‌نامه­ به‌صورت دقیق و کامل اجرا شد.

از آن زمان تاکنون مردم پیگیر بقیه مطالبات خود هستند که متأسفانه اقدامی جدی از سوی صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا صورت نگرفت.

مدیر بانک قرض‌الحسنه رسالت استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس در ساری اظهار کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده در بانک قرض‌الحسنه رسالت مقرر شد از تاریخ ۲۰ خرداد ماه امسال نسبت به پرداخت ۴۰ درصد باقی‌مانده سپرده سپرده‌گذاران صندوق ورشکسته اعتماد مهر آریا اقدام شود.

یزدی‌زاده اضافه کرد: مدیران این بانک اعلام کردند در حالی‌که بانک قرض‌الحسنه رسالت هیچ‌گونه تعهدی در قبال ۴۰ درصد باقی‌مانده نداشته تنها در زمینه مساعدت و کمک به همشهریان اقدام به این کار کرده است.

رسالت بانک

ثبت دیدگاه

ثبت