بیمه ایران، المپیکی‌ها را بیمه کرد

  • ۸ خرداد ۱۳۹۵
  • 1381

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: براساس تفاهمنامه همکاری بین کمیته ملی المپیک با بیمه ایران، ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو ۲۰۱۶ تحت پوشش خدمات این بیمه شامل عمر، درمان و بازنشستگی قرار می گیرند.شاهرخ شهنازی امروز، شنبه ۸ خورداد ماه ۱۳۹۵، در نشست خبری امضای تفاهم نامه همکاری کمیته ملی المپیک با بیمه ایران در محل این کمیته گفت: در راستای مذاکراتی که با نهادهای مختلف برای حمایت از کاروان ایران داشتیم، این تفاهمنامه با بیمه ایران با هدف حمایت از قهرمانان به امضا می رسد و امیدوارم حرکت های داوطلبانه ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: امروز فضای ورزش کشور المپیکی است و رسانه ها در این امر نقش مهم خود را ایفا کردند.

شهنازی همچنین گفت: طرح بازنشستگی (طرح ملی سپاس سر افرازان) یکی از موارد مهم و دغدغه های ورزشکاران بوده که خوشبختانه با همکاری بیمه ایران اتفاق افتاده و آینده ورزشکاران را تضمین خواهد کرد و این شامل قهرمانان مدال آور است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: تاکنون چند نهاد دیگر هم درحمایت از قهرمانان و برای امضای تفاهم نامه با کمیته ملی المپیک اعلام آمادگی کرده اند که در آینده نزدیک به امضا خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه ایران نیز با تبریک نخستین پیروزی تیم ملی والیبال در رقابت های کسب سهمیه المپیک ریو، گفت: یکی از بندهای تفاهمنامه، ارایه پوشش بیمه درمانی، حادثه و عمر برای ورزشکاران است که براساس آن پوشش بیمه ای جامع برای ورزشکاران المپیکی لحاظ شده است و هیات اعزامی و مربیان هم تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

سید عباس حسینی با اشاره به اینکه پس از بازگشت کاروان ایران از المپیک مراسم تجلیل ورزشکاران از سوی بیمه برگزار خواهد شد، ادامه داد: حدود ۱۸۱نفر از کاروان ایران در المپیک ریو تحت پوشش بیمه قرار می گیرند به طوری که برای ورزشکاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان (بیمه عمر و حادثه) و برای کادر فنی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان (بیمه عمر و حادثه) در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه در بخش بیمه درمان ورزشکاران، بدون در نظر گرفتن سقف صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه ایران در پاسخ به این سوال که بیمه عمر ربطی به صندوق حمایت از قهرمانان دارد؟ گفت: خیر این دو مستقل هستند و صنعت بیمه کشور در خدمت ورزشکاران قرار دارد تا در آوردگاه جهانی افتخار آفرینی کنند.

حسینی افزود: تمام تلاش ما حمایت و ایجاد انگیزه ورزشکاران برای کسب مدال است و به صورت پیش فرض برای ورزشکارانی که در المپیک مدال های طلا، نقره و برنز کسب کنند مبلغ ۱۰۰، ۸۰ و ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است

مدیرعامل بیمه ایران گفت: تقدیر های مختلفی را با مشارکت مردم برای حمایت کاروان ایران در نظر گرفته ایم.

پیش از این، تفاهم نامه همکاری بین مدیر گروه صنعتی کفش ملی و کمیته ملی المپیک در حمایت از کاروان اعزامی ایران به امضا رسید.

بر اساس این تفاهمنامه به دارندگان مدال طلا در المپیک ریو ۲۰۱۶ یک جفت کفش طلا به وزن یک کیلو گرم از سوی مسئولان کفش ملی اهدا خواهد شد.

کاروان اعزامی ایران به ریو تاکنون ۴۷ سهمیه کسب کرده است که از این تعداد ۸ سهمیه مربوط به بانوان است.

CrthNews

ثبت دیدگاه

ثبت