«لات‌بازی» در مجلس/معاون وزیر یقه خود را پاره کرد+عکس‌های قبل و بعد از درگیری

  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
  • 2198

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: معاون وزیر جهاد کشاورزی در مجلس یقه خود را پاره کرد.به گزارش بانک مردم معاون پارلمانی وزیر جهاد با نماینده آمل در صحن علنی مجلس درگیر شد و با صدای بلند فریاد می کشید.در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی با یکی از نمایندگان حاضر در صحن درگیر شد. این درگیری تا جایی ادامه یافت که وی با صدای بلند داد و بیداد می کرد و تعدادی از نمایندگان جلوی دهان وی را گرفته و وی را از صحن علنی خارج کردند.

این درگیری همزمان با نطق نمایندگان و حضور چیت چیان وزیر نیرو در صحن علنی اتفاق افتاد.

به گفته یکی از نمایندگان درگیری معاون پارلمانی وزیر جهاد با یوسفیان ملا نماینده آمل بر سر عزل یکی از مدیران استانی بوده است. البته خود یوسفیان ملا اعلام کرده وی از معاون وزیر به خاطر واردات برنج انتقاد کرده است. یوسفیان ملا گفته که آقایی خودش یقه خودش را پاره کرده اما معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده که یوسفیان یقه او را گرفته و پاره کرده است.

نظر معاون یقه پاره‌کرده در مورد تسهیلات بانکی

خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی علاقه زیادی به اخبار بانکی دارد وی همواره به ارائه اخبار کاهش سود بانکی علاقه داشته و در اظهارات خود همواره در مورد این اخبار علاقه نشان داده است. وی سال گذشته حتی از شکایت از بانک‌هایی که به کشاورزان تسهیلات نمی‌دهند خبر داده بود!

آقایی، از تخصیص یکصد هزار میلیارد ریال اعتبار از ردیف بودجه کشاورزی برای بیمه کشاورزی در سال ۹۴ خبرداده و گفته بود: استمهال وام های کشاورزی را دولت تصویب کرده و به بانک ها نیز ابلاغ شده و اگر بانکی عمل نکرده است، قابل شکایت است.وی با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون در کشور ما زیر یک درصد است و باید افزایش یابد، گفت: باید سرعت کشت، داشت و برداشت را بالا ببریم.

در زیر می‌توانید عکس‌های آقایی قبل از درگیری و بعد از درگیری مشاهده بفرمایید:

عکس زیر آقایی را قبل از اینکه اتفاقی برای لباسش بیفتد مشاهده می‌کنید:

۲۱۰۱۰۱۵

عکس‌های زیر بعد از درگیری را نشان می‌دهد:

۲۱۰۱۰۱۰

۲۱۰۱۰۰۹۲۱۰۱۰۱۲

ثبت دیدگاه

ثبت