تذکر بیگلری عضو کمیسیون صنایع: چرا سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج باید تاوان اهمال‌کاری بانک مرکزی و مسوولان موسسه را بدهند؟

  • ۲ شهریور ۱۳۹۵
  • 7742

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج شد.

به گزارش بانک مردم محسن بیگلری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک خطاب به وزیر اقتصاد گفت: آیا خبر دارید چند میلیون ایرانی درگیر مشکل موسسه ثامن‌الحجج هستند؟ آیا این موسسه تحت نظر بانک مرکزی نبود؟ چرا بانک مرکزی نظارت صحیح نداشته است؟ اگر این موسسه متخلف است چرا موسسه نسبت به آن اقامه دعوی نمی‌کند؟

او ادامه داد: چرا مردم باید تاوان اهمال‌کاری بانک مرکزی و این موسسه را پرداخت کنند؟ چرا میزان دارایی این موسسه را برای مردم شفاف‌سازی نمی کنید؟ آیا خبر دارید هزاران خانواده در اثر این مشکل از هم پاشیده‌اند یا در حال ازهم پاشیدن هستند؟ چرا مشکل مردم را حل نمی‌کنید؟ هر چه سریع‌تر کمیته‌ای ویژه برای حل این مشکل تشکیل دهید. در همین راستا و موارد دیگر، سوال از جنابعالی در نوبت طرح است.

او همچنین با انتقاد از روند کند گازرسانی در روستاهای سردسیر کردستان، خواستار تسریع آن شد.

بیگلری خطاب به فانی نیز گفت: آیا خبر دارید مصاحبه اخیرتان راجع به ثبت نام دانش‌آموزان در مقطع دوم متوسطه، هزاران دانش‌آموز با معدل بالا را از رفتن به رشته تجربی محروم کرده؟ آیا به آینده آن دانش‌آموزان فکر کرده‌اید؟ هرچه سریع‌تر مصوبه‌ای را که در مدارس به صورت سلیقه‌ای اعمال می‌شود لغو کنید و خانواده‌ها را از نگرانی برهانید./ایسنا

ثبت دیدگاه

ثبت