موسسه اعتباری کاسپین: سپرده‌گذاران تعاونی فرشتگان سپرده‌های خود را به "کاسپین" منتقل کنند!

  • ۷ آذر ۱۳۹۵
  • 2282

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: اظهارات دادستان تهران در مورد کسری سپرده تعاونی اعتبار فرشتگان و دستگیری دو مدیر این تعاونی موجب شد سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین نیز نگران سپرده‌های خود شوند اما کانال تلگرامی این موسسه اعلام کرد جای نگرانی وجود ندارد!به گزارش بانک مردم، روز گذشته اعلام شد که دادستان تهران جزئیاتی از دستگیری دو مدیر تعاونی اعتبار فرشتگان را افشا کرده است. جعفری دولت آبادی گفت: حسب اعلام بانک مرکزی، تعاونی اعتبار فرشتگان بیش از ۸ هزار میلیارد تومان سپرده‌های مردم را جذب نموده و در حال حاضر ۴۰۰۰ میلیارد تومان کسری و زیان دارد و در این گونه پرونده‌ها، دادستانی با افرادی مواجه است که وجوه خود را با هر هدفی از جمله جذب سود بیشتر به این تعاونی اعتبار سپرده‌اند، اما استرداد وجوه خود را از دادستانی مطالبه می‌نمایند.

دکتر جعفری دولت آبادی اعلام کرد با تشکیل پرونده در دادسرای پولی-بانکی دو نفر از مدیران این تعاونی اعتبار دستگیر و بازداشت شده‌اند.

اظهارات دادستان تهران ابهامات بسیاری را به وجود آورد چراکه تعاونی اعتباری فرشتگان منحل و در موسسه اعتباری کاسپین - که در اسفند ۱۳۹۴ از بانک مرکزی مجوز گرفته - ادغام شده است. با توجه به اینکه موسسه اعتباری کاسپین از تجمیع و ادغام چند تعاونی کوچک و بزرگ - از جمله تعاونی فرشتگان - تشکیل شده، بسیاری از سپرده‌گذاران این تعاونی‌ها و موسسه اعتباری کاسپین نگران آینده سپرده خود شدند.

بسیاری از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین (آرمان سابق) در تماس با بانک مردم از سرنوشت و آینده سپرده‌های خود سوال می‌کردند و می‌پرسیدند که آیا باید سپرده‌های خود را از کاسپین خارج کنند یا نه؟!

خبرنگاران بانک مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت دستگیری دو مدیر تعاونی فرشتگان که در موسسه اعتباری کاسپین ادغام شده و وضعیت سپرده‌های سپرده‌گذاران با مسوولان این موسسه تماس گرفتند اما آنها ارائه توضیحاتی در این باره را به آینده موکول کردند.

تنها افدامی که کاسپین انجام داد نیمچه اطلاعیه‌ای عجیبی بود که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد:

از تاریخ ٩۵/٩/٧ کلیه سپرده گزاران تعاونی اعتبار فرشتگان می توانند به هر یک از شعب متبوع خود که مایل باشند مراجعه و نسبت به انتقال سپرده های خود به موسسه اعتباری کاسپین اقدام و دفترچه‌های جدید متعلق به موسسه را دریافت دارند و از خدمات بانکی موسسه کما فی السابق برخوردار باشند.

روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین

به هر حال اگر سپرده‌گذاران فرشتگان تا کنون دفترچه‌های خود را تغییر ندادند می‌توانند با مراجعه به شعب خود این کار را بکنند اما کاس کاسپینی‌ها برای اینکه خیال سپرده‌گذاران خود را راحت کنند اطلاعیه‌ای بهتر و جامعتر منتشر می‌کردند.

کاسپین فرشتگان

ثبت دیدگاه

ثبت