جزئیات سرقت نافرجام و احمقانه از بانک ملی ایذه/ سارقان شبانه درب اصلی بانک را باز کردند اما وسیله‌ای برای باز کردن گاوصندوق نداشتند!

  • ۱۹ آذر ۱۳۹۵
  • 5188

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:  سارقان احمق در شهرستان ایذه از توابع استان خوزستان، شبانه درب اصلی بانک را به وسیله هوابرش باز کردند اما وسیله‌ای برای باز کردن گاوصندوق نداشتند!فرماندار ایذه گفت: سارقانی که وارد بانک ملی این شهرستان شده بودند، نتواستند چیزی را سرقت کنند و تحت تعقیب پلیس هستند.

محسن بیرانوند اظهار داشت: شب گذشته به بانک ملی ایذه دستبرد زده شد و سارقان حوالی ساعت ۵ صبح متواری و نیروی انتظامی پیگیر ماجرا شده و به‌دنبال دستگیری سارقان است.وی با اشاره به جزئیات حادثه سرقت از بانک ملی، افزود: سارقان قفل درب بانک را شکستند تا بتوانند وارد ساختمان شوند اما تجهیزاتی که بتوانند آن خودپرداز و گاو صندوق را باز کنند، همراه نداشتند.فرماندار ایذه گفت: یک پیچ گوشتی در محل وقوع حادثه وجود داشته که نشان می‌دهد سارقان وسیله‌ای برای سرقت همراه خود نداشتند. ماموران نیروی انتظامی به‌دنبال سارقان هستند و در صورت یافتن هرگونه اطلاعی از سارقان اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.بانک مردم تلگرام

ثبت دیدگاه

ثبت