گزارش مردم/ یک مخاطب: ۶۰۰ هزار تومان کارت هدیه بانک ملت به علت بی‌کیفیت بودن پاکت‌ها مفقود شده است+عکس

  • ۲۳ آذر ۱۳۹۵
  • 2685

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: یکی از مشتریان بانک ملت با ارسال مدارکی به پایگاه خبری بانک مردم خبر از مفقود شدن ۶۰۰ هزار تومان کارت هدیه و مسوولیت قبول نکردن مدیران اداره پست و بانک ملت داده است.به گزارش بانک مردم، خانم مرضیه عابدین‌زاده میبدی، یکی از مخاطبان بانک مردم مطلبی را در بخش گزارش مردم ارسال کرده است که با هم می‌خوانید:بنده ۶۰۰ تومان کارت هدیه (۲۰ کارت ۳۰ هزار تومانی)  از سایت بانک ملت سفارش دادم. قرار شد این کارت‌های هدیه به آدرسی که درج کرده بودم پست شود اما در کمال ناباوری مشاهده کردم که پاکتی که مثلا کارت‌های هدیه در آن قرار داشته پاره شده است. شرایط بد بسته‌بندی موجب شده کارت ها مفقود شود.  بانک هم حاضر نیست کارت المثنی صادر کند یا وجه ان را به حساب به ما در همان بانک واریز کند. برای من عجیب است که چرا باید چنین اتفاقی بیفتد و هیچ‌کس مسوولیت قبول نکند.متاسفانه پیگیری ها از بانک مذکور بی نتیجه بوده است. برای فعالسازی باید کد پیگیری وجود داشته باشد و این کد در دستان بنده است و با این همه مدارک نمی‌دانم چرا بانکی که مدعی است حقوق مشتریان خود را رعایت می‌کند حق بنده را نمی‌پردازد. بارها با مرکز تماس بانک ملت تماس گرفتیم پاسخگو نبودند ضمنا جنس بسته‌بندی و پاکت کارت‌ها آن‌قدر بی‌کیفیت بود که باعث شد وزن سنگین ۲۰ کارت‌ هدیه این پاکت‌ را پاره کند.از مسوولان بانک ملت درخواست می‌کنم مشکل من را حل کنند یا راهنمایی کنند که برای احیای این مبلغ چه کاری باید انجام دهیم.عکس این پاکت خالی از کارت هدیه را هم می‌توانید ببینید:ملتمخاطبان بانک مردم می‌توانند گزارش‌ها و مشاهدات خود در حوزه بانکی از طریق راه‌های ارتباطی زیر ارسال کنند تا در بخش گزارش مردم منتشر شود:

ایمیل: info@bankemardom.ir و  bankemardom@gmail.comتلگرام: https://telegram.me/bankemardomمخاطبان گرامی بانک مردم می‌توانند عکس‌ها و تصاویر خود و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس info@bankemardom.ir  و bankemardom@gmail.com ایمیل کنند و یا اینکه در تلگرام به یوزر https://telegram.me/modir_bankemardom ارسال کنند تا در بخش “گزارش مردم” و همچنین در کانال تلگرام منتشر شود.بانک مردم تلگرام 

ثبت دیدگاه

ثبت