سپرده‌گذاران کاسپین باز هم مقابل بانک مرکزی تجمع کردند/ تصویر تجمع ۳۰ فروردین

  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
  • 4581

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین امروز ۳۰ فروردین مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند.به گزارش بانک مردم و به نقل از خبرگزاری تسنیم بحران ایجاد شده برای موسسه مالی کاسپین و سپرده گذاران آن درحالی پنجمین ماه خود را سپری می کند که مسئولان بانک مرکزی وعده حل مشکلات تا خردادماه و تعیین تکلیف تعاونی های ادغامی در این موسسه تا امروز (۳۰ فروردین) را به مردم داده اند.

از آنجایی که طبق اعلام اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، تکلیف تعاونی های ادغامی در موسسه اعتباری کاسپین تا امروز باید مشخص شده باشد، جمع زیادی از سپرده گذاران این موسسه برای دریافت خبر خوش راهی میرداماد شدند تا شاید قفل سکوت ساکنان برج میردادماد بشکند و خبرهای خوب به گوششان برسد.

تجمع کنندگان مقابل ساختمان بانک مرکزی در میردادماد با سر دادن شعار هایی همچون : ای رهبر آزاده حمایت حمایت ؛ سیف بیا جواب بده جواب رهبر رو بده ؛ سرمایه های مردم آزاد باید گردد ؛ بانک مرکزی حمایت حمایت ؛ با یک خط اعتباری مشکل مردم حل میشه؛ خواستار تعیین تکلیف قطعی و نهایی از سوی بانک مرکزی بعنوان متولی نظام پولی و بانکی جهت حل این بحران و سوء مدیریت چند ماهه در این موسسه شدند.

سپرده گذاران از اعلام زمان های مختلف از سوی بانک مرکزی برای حل بحران کاسپین گله دارند و معتقدند این زمان ها در حقیقت خرید زمان برای دولت در آستانه انتخابات است.

به گزارش بانک مردم عکس‌های زیر توسط مخاطبان بانک مردم به خصوص آقای باقری، ارسال شده است:

کاسپین 30 فروردین کاسپین 30 فروردین کاسپین 30 فروردین کاسپین 30 فروردین کاسپین 30 فروردین کاسپین 30 فروردین کاسپین ۳۰ فروردین

ثبت دیدگاه

ثبت