روابط عمومی های نظام بانکی: سال ۹۶ سال "همدلی و آگاه‌سازی خردمندانه" است

  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 4603

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:  روابط عمومی بانکها، خواستار تدوین "چشم انداز واحد" برای نظام بانکی شدند◀️روابط عمومی بانک مرکزی و دبیران کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای دولتی و خصوصی با صدور بیانیه ای مشترک به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات، سال جاری را "سال همدلی و آگاه سازی خردمندانه" نامگذاری کردند.◀️بر اساس این گزارش، در این بیانیه که به امضای مشترک محمدعلی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین امامی، دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای دولتی و سید محمدحسین استاد دبیر کمیسیون روابط عمومی بانکهای خصوصی کشور رسیده، آمده است: "همدلی" بالاترین سطح ارتباطات انسانی به منظور ایجاد تعامل و تفاهم و "آگاه سازی خردمندانه" بالاترین مرتبه و هوشمندانه ترین شیوه اطلاع رسانی است.◀️این بیانیه با تبریک روز روابط عمومی به تمام فعالان حوزه روابط عمومی به ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی نظام بانکی کشور از آنها خواسته است، زمینه "همدلی" بیشتر را میان مخاطبان درون سازمانی و علاوه بر آن، در بین روابط عمومی های شبکه بانکی به منظور دستیابی به اهداف مشترک و اعتلای نظام بانکی فراهم کنند.◀️همچنین در این بیانیه تصریح شده است: فراتر از اطلاع رسانی هر بانک بر اساس ماموریت خود، شایسته است در اقدامی هماهنگ شیوه ای از اطلاع رسانی یکپارچه با همفکری همه روابط عمومی های بانک های دولتی و خصوصی طراحی شود تا موجبات آگاهی خردمندانه به منظور جلب اعتماد بیشتر ایجاد شود.◀️این بیانیه می افزاید: آگاه سازی خردمندانه، مبتنی بر کار سیستمی و برنامه ریزی شده است که با هدف ارتقای فکری جامعه صورت می گیرد که می تواند به رشد و بالندگی جامعه و توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی واقتصادی منجر شود.◀️کریمی، امامی و استاد در پایان این بیانیه مشترک، خواهان تدوین چشم اندازی واحد برای نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران شدند تا روابط عمومی ها نقش موثرتری برای رسیدن به این چشم انداز ایفا کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت