خدمت جدید بانک ایران زمین به مشتریان؛ سپرده وامدار

  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۸
  • 4313

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:‌ «سپرده وام دار» بانک ایران زمین این امکان را به مشتریان می دهد که قبل از سررسید یکساله بدون ضرر و زیان مبلغ سپرده ی خود را برداشت کند.به گزارش بانک مردم، بانک ایران زمین در ادامه فعالیت ها و تلاش برای تنوع محصولات و خدمات بانکی اقدام به ارائه خدمتی جدید کرده است. سپرده ای بلند مدت که امکان دریافت وام را دارد و مشتری می تواند سپرده ای با سود مورد تایید بانک مرکزی در این بانک افتتاح کند و در صورت نیاز در هر زمان با پشتوانه آن سپرده تسهیلات دریافت کند.در این طرح بعد از گذشت ۳ ماه بدون نرخ شکست (ضرر و زیان) می‌توان اقدام به بستن حساب یا برداشت از حساب کرد.

حتی در صورتی که مشتری بخواهد قبل از ۳ ماه (به شرط ماندگاری حداقل یک ماه) تصمیم به برداشت یا بستن حساب کند، نرخ شکست تنها یک درصد یعنی ۱۹ درصد خواهد بود که حداقل نرخ شکست در همه بانک ها است.
از دیگر مزیت های این سپرده که ۲۰ درصد سود این است که مشتری می تواند ۸۰ درصد سپرده خود را بعد از سه ماه بدون نرخ شکست، تسهیلات ۱۸ درصدی با بازپرداخت ۳۶ ماهه و وثیقه نقدی دریافت کند.
در واقع سپرده می‌تواند به ‌عنوان ضمانت بازپرداخت تسهیلات تا زمان تسویه وام دریافتی، محسوب خواهد شد.
پس اگر یک مشتری یک حساب سپرده بلند مدت ۵۰ میلیون تومانی در بانک ایران ‌زمین افتتاح کند، می‌تواند تا سقف ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرد.

ثبت دیدگاه

ثبت