دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی: بانک‌ها مجوزی برای افزایش کارمزد ارسال پیامک ندارند

  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۸
  • 4247

علیرضا قیطاسی شورای هماهنگی بانک‌ها

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تاکید کرد که این شورا مصوبه‌ای برای افزایش کارمزد ارسال پیامک به هیچ بانکی نداده و بانک‌ها باید طبق روال سال‌های گذشته در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش بانک مردم به نقل از ایبِنا، یکی از بانک ها در روزهای گذشته پیامکی برای مشتریان خود ارسال و اعلام کرده است که در راستای اجرای تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها مبلغ ۵۰ هزار ریال (۵ هزار تومان) بابت آبونمان ارسال پیامک در ۶ ماهه نخست از حساب آنها برداشت خواهد کرد.

برای پیگیری صحت این موضوع با علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تماس گرفتیم و وی ضمن رد این موضوع گفت: در وهله اول این بانک عضو شورای هماهنگی بانک‌های دولتی نیست و عضو کانون بانک‌ها و موسسات  اعتباری خصوصی است.

وی افزود: افزایش کارمزد ارائه خدمات از طریق بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ می‌شود که طی سال‌جاری هیچ‌گونه مصوبه و مجوزی دال بر افزایش ابلاغ نشده و بانک‌های عضو شورای هماهنگی طبق روال سال‌های گذشته و طبق مقررات برای مشتریان متقاضی این خدمات کارمزداخذ می‌کنند.

در پیامک بانک مذکور به مشتریان آمده است: مشتری گرامی، در اجرای تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها، مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال بابت آبونمان ارسال پیامک در ۶ ماهه اول ۱۳۹۸ از حساب شما کسر خواهد شد. در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک و کسر کارمزد، تا ۲۹ شهریور عدد یک را به همین شماره ارسال کنید.

ثبت دیدگاه

ثبت