درآمد" تاپکیش" در آبان ماه به ۳۴۹ میلیارد تومان رسید

  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸
  • 1346

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با توجه به میانگین درآمد ۱۱ ماهه منتهی آبان ۹۸ انتظار می‌رود تجارت الکترونیک پارسیان کیش برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ سود ۱۳۳۳ ریالی برای هر سهم شناسایی نماید.
به گزارش بانک مردم، تجارت الکترونیک پارسیان کیش در آبان ماه درآمد ۲۹ میلیارد تومانی شناسایی کرده است. همچنین در دوره ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد تجمیعی تاپکیش به ۳۴۹ میلیارد تومان رسیده است.
تاپکیش در دوره ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد تجمیعی ۳۴۹ میلیاردی ساخته است در حالی که در دوره ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۹۷ درآمد تاپکیش ۹۳ میلیارد تومان است. بنابراین درآمد ۱۱ ماهه تاپکیش رشد ۲۵۶ میلیارد تومانی داشته است.
درآمد تجمیعی رشد ۲۵۶ درصدی داشته است که بخش اصلی افزایش درآمد تاپکیش به دلیل رشد بیش از هزار درصدی فروش دستگاه کارتخوان رقم خورده است. تاپکیش در دوره ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۹۷ درآمد ۱۵ میلیاردی از محل فروش فروش دستگاه کارتخوان درآمد ساخته است که در ۱۱ ماهه منتهی به آبان سال جاری ۲۰۴ میلیارد تومان از این محل درآمد ساخته است که منجر به افزایش درآمد تاپکیش شده است.
تاپکیش در دوره ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۹۷ درآمد ۳ میلیارد تومانی از محل فروش دستگاه خودپرداز داشته است که در سال جاری درآمد این محل به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است که کاهش ۸۲ درصدی درآمد تاپکیش از این محل را نشان می‌دهد.
تاپکیش در دوره ۱۱ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به طور میانگین درآمد ۳۲ میلیارد تومانی ساخته است که انتظار می‌رود با ادامه این روند درآمد ۳۸۱ میلیاردی در سال مالی منتهی به آذر ۹۸ شناسایی نماید. همچنین با توجه به میانگین حاشیه سود ۱۴ درصدی تاپکیش در صورت‌های مالی میان دوره‌ای، برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ سود خالص ۵۳ میلیارد تومانی بسازد.
بنابراین پیش بینی می‌شود تاپکیش برای سال مالی منتهی به آذر ۹۸ سود ۱۳۳۳ ریالی برای هر سهم شناسایی نماید.

ثبت دیدگاه

ثبت