هماهنگی جالب بانک ها درباره عدم تبلیغات در تلویزیون

  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸
  • 6971

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک‌ها و موسسات اعتباری در هماهنگی جالبی همچنان در تلویزیون تبلیغات ندارند.
به گزارش بانک مردم به نقل ازاخباربانک، تا چند سال پیش بسیاری از تبلیغات شبکه های مختلف تلویزیونی درباره بانک‌ها و موسسات اعتباری بود.اما از حدود یک سال پیش دیگر کسی تبلیغات بانک‌ها و موسسات را در تلویزیون مشاهده نمی کند.تبلیغات تلویزیونی از اقدامات مهم بانکها برای جذب سپرده بیشتر بوده، به طوری که هر ساله میلیاردها تومان هزینه، صرف تبلیغات و بازاریابی می‌شود.هماهنگی جالب توجه بانک ها و عدم تبلیغات باعث ضرر و زیان سنگین صدا و سیما و بخش بازرگانی آن شده است.برخی کارشناسان معتقدند هزینه‌های سنگین ساخت تیزر و دیگر نوع تبلیغات، حتی ممکن است به ضرر بانک‌ها تمام شود چون نداشتن تخصص و عدم استفاده از‎ ‎تحقیقات در تبلیغات ‏بر روی مخاطب بی‌اثر است.البته پیش بینی می شد با توجه به اهمیت موضوع فعال سازی رمز پویا در این مدت تبلیغاتی در این خصوص از صدا و سیما پخش شود که اینگونه نشده است.دو سال پیش در یکی از برنامه های تلویزیونی گفته شده بود بانک مرکزی قصد دارد به عنوان تهدید از ارائه تبلیغات بانکها به تلویزیون خود داری کند که البته این موضوع از سوی بانک مرکزی تکذیب شد.

ثبت دیدگاه

ثبت