پیام مدیر عامل مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس این بانک

  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸
  • 1767

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم:  مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک در پیامی نوشت:

بسم الله النور

« کارآمدترین و بهرهورترین بانک ایران را خواهیم ساخت »

همکاران ارجمند

با تقدیم سلام و خدا قوت

۲۳ آذرماه سال ۱۳۹۸، بیست و هفتمین سالگشتِ تاسیس بانک مهر اقتصاد را در حالی جشن میگیریم که محکم و استوارتر از همیشه به دلگرمیِ حمایت و همراهی مشتریان و تلاش، همدلی و پشتکار همکاران ارزشی و سخت کوش مان، بر فراز قلههای اعتماد و اعتبار ایستادهایم، آنجا که نام مان یادآور گره گشایی و خدمت بی منت به هموطنان ارجمند است.

به مثابه نهالی که بیست و شش سال قبل غرس شد و با مهر و مراقبت شما، به درختی تنومند و سرفراز تبدیل گشت. بی شک اعتماد و اعتبار، میوههای همین درخت تنومند و سرافرازند که امروز مهمترین سرمایههای این بانک ارزشی به شمار میآیند و هر یک نشات گرفته از سلامت اخلاقی، اخلاص و تعهد مدیران، کارکنان، مشتریان و تمامی ذینفعان گرامی میباشند.

خداوند متعال را شاکریم که در کنار شما بزرگواران در یکی از خوش نام ترین بانکهای کشور قدم در راه اعتلا و آبادانی ایران اسلامی نهادیم، بانکی که علی رغم تمامی محدودیتها توانست شانه به شانه بانکهای قدیمی و با تجربه کشور حرکت کند و چه بسا در پارهای موارد گوی سبقت را نیز برباید.

یقین دارم با توکل به حضرت حق جلّ جلاله و با اتکای به توانمندی شما عزیزان با تلفیق ۲۶ سال سابقهی کاری ارزشمند بانکی همراه با ۹۵ سال سابقهی سازمانی بانک سپه و دهها سال تجربهی سایر بانکهای همراه، کارآمدترین و بهرهورترین بانک ایران را خواهیم ساخت و در قامت بانکی بزرگ تر، به اعتمادِ اعتبار و حسن شهرتی که در کارنامه داریم، در مسیر خودکفایی، استقلال اقتصادی کشور و خدمترسانی به تمامی اقشار جامعه با رعایت الزامات قوانین بانکداری بدون ربا گام برداریم و در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر واقع شویم. چرا که افتخار ما، خدمت رسانی به آحاد ملت شریف ایران است و امیدواریم در این مسیر، رضای خداوند بزرگ را فراهم نماییم.

و من الله توفیق.

با آرزوی توفیقات روز افزون

غلامحسن تقی نتاج . مدیر عامل

ثبت دیدگاه

ثبت