دریافت ۵ میلیون تومان یارانه نقدی توسط هر ایرانی یارانه بگیر

  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
  • 3621

یارانه نقدی خرداد واریز و قابل برداشت شد

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: یکصد و دهمین یارانه امشب به حساب یارانه بگیران واریز می شود که با این واریزی هر ایرانی یارانه بگیر حدودا ۵ میلیون تومان یارانه دریافت کرده است.

به گزارش بانک مردم به نقل از ایبِنا،"  یکصد  و دهمین " مرحله  یارانه نقدی مربوط به  فروردین ماه سال جاری به ازای هر نفر  ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز چهارشنبه( امشب) مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ به حساب سرپرستان خانوارها  واریز و قابل برداشت خواهد بود.

اولین یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در۲۸ آذر ۱۳۸۹ به سرپرستان خانواری که ثبت نام کرده بودند، پرداخت شد و با این حساب پرداخت یارانه نقدی  ده ساله شده است.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه در آبان ماه ۱۳۹۸،  ۷۸ میلیون ایرانی یارانه دریافت می‌کنند که، براین اساس هرساله بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت شده که طی این سال ها بسیاری از یارانه بگیران جدید اضافه و بسیاری از این چرخه حذف شده اند. اگر بررسی و محاسبه حدودی داشته باشیم، رقمی بیش از ۴۲۰ هزار میلیارد تومان از سوی دولت به مردم در قالب یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی پرداخت شده است.

براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه در سال گذشته بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت شده است. همچنین آنطور که از سوی این سازمان اعلام شده، فروردین ماه امسال، یکصد و دهمین مرحله یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که براین اساس، تاکنون هر ایرانی ۵ میلیون و ۵  هزارتومان یارانه دریافت کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت