چگونه کارتخوان بگیریم؟ + جزئیات

  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • 5233

افراد حقیقی هم می توانند صاحب دستگاه کارتخوان شوند

کارتخوان‌ها یکی از دستگاه‌های ملزم برای هر کسب و کار است، در این بین هستند افرادی که از چند و، چون تهیه این دستگاه مطلع نیستند.
به گزارش بانک مردم به نقل از جوان, دستگاه کارتخوان یا همان پایانه فروش که سال هاست در کشور ما موجب تسهیل کسب وکار‌ها شده و در مراکز فروش کالا و خدمات نصب می‌شود تا در معاملات به جای پرداخت وجه نقد و حمل و نقل فیزیکی پول، مبلغ مورد معامله به صورت الکترونیکی از حساب دارنده کارت مشتری کسر و به حساب پذیرنده کارت فروشنده واریز شود.

شرایط دریافت کارت خوان سیار برای افراد صاحب کسب و کار

۱. تمام افرادی که در بانک، حساب دارند، می‌توانند با مراجعه به شعبه‌ای افتتاح حساب و تکمیل فرم درخواست کارتخوان خود را به شعبه تحویل دهند و در صورت موجود بودن دستگاه تا یک هفته بعد از تکمیل فرم، دستگاه خود را دریافت کنند.۲. تمام مراحل درخواست دستگاه‌های (P.O.S) بانک  و تراکنش‌های مالی انجام شده در آن بدون هزینه و کارمزد است.

شرایط دریافت کارت خوان سیار برای افرادی که پروانه کسب، جواز فعالیت و حتی دفتر و مغازه ثابت ندارند

۱. تهیه و پر کردن فرم استشهاد نامه محلی۲.تهیه و پرکردن فرم درخواست پایانه فروش۳.تهیه و پر کردن فرم فروش پایانه سیار۴.قراداد پذیرندگی کارتخوان

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

۱. کپی مجوز فعالیت۲.کپی اجاره نامه یا سند مالکیت۳.استشهاد محلی (در صورتی که شما هیچ مجوز فعالیتی ندارید یا کپی از اجاره نامه یا سند ملکی ندارد فقط کافی است همین استشهاد محلی را پر کنید و اگر دو مدرک فوق را دارید نیازی به این فرم استشهاد محلی نیست)۴.گواهی شبا حساب از بانکی که می‌خواهید دستگاه پوز به آن حساب متصل شود۵.گواهی کد پستی (منزل یا محل کار)۶.کپی کارت ملی، پشت و رو۷.کپی شناسنامه۸.سفته۹.به امضا رساندن چهار برگ قرارداد دستگاه۱۰.تکمیل اطلاعات درخواست مندرج در سایت شرکت ارائه دهنده خدمات

شرکت‌های فعال در زمینه دریافت دستگاه کارتخوان کدامند؟

دریافت دستگاه کارتخوان از ۱۲ شرکت و ۳۱ بانک انجام می‌شود. شرکت شاپرک نیز به عنوان یک نهاد سیاست گذار عمل می‌کند و بر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دستگاه کارتخوان و همچنین سایت‌هایی که از طریق اینترنت پذیرش می‌کنند نظارت دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت