شعبه کارگشایی بانک ملی تا اطلاع ثانوی طلا نمی‌پذیرد/ مراجعه به شعبه ۲۰ برابر شده است

  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹
  • 2929

شعبه کارگشایی بانک ملی تا اطلاع ثانوی طلا نمی‌پذیرد/ مراجعه به شعبه 20 برابر شده است

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: تا اطلاع ثانوی پذیرش طلا در شعبه کارگشایی بانک ملی نداریم.

به گزارش بنک مردم به نقل از فارس مهدی دویران در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته به علت انتشار اخبار کذب در ارتباط با اینکه سرقت در این بانک رخ داده است، شعبه کارگشایی بانک ملی بسیار شلوغ شده و مردم استان خواستار خروج اموال خود هستند.

مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مشکلی از نظر ارائه خدمات در شعبه کارگشایی بانک ملی وجود ندارد، بیان کرد: همکاران شعبه بانک کارگشایی با پنج برابر ظرفیت در این شعبه مشغول خدمت‌رسانی هستند و طی روزهای گذشته تا ساعت ۱۷ عصر نیز خدمت‌رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مراجعه مردم از روزانه ۱۵۰ نفر به روزانه ۳ هزار نفر رسیده است، اضافه کرد: این یعنی میزان مراجعه، یعنی چندین برابر شدن ارائه خدمات به مردم است.

 دویران با بیان اینکه تا زمان حضور مشتری همکاران بانک کارگشایی مشغول خدمت‌رسانی هستند، اضافه کرد: موضوع مهمتر توجه مردم به بیماری کرونا است، چون شعبه کارگشایی بسیار شلوغ شده است.

وی با اشاره به اینکه بالای ۵۰ درصد از طلاهایی که روز یکشنبه پس گرفته شده بود، دوباره به بانک ورود کرد و مردم خواستار نگهداری طلاهای خود در شعبه بودند، اضافه کرد: اما از امروز سه‌شنبه تا اطلاع ثانوی یعنی حداقل ۳ ماه هیچ طلایی را دریافت نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

ثبت