قطع یارانه نقدی برخی اقشار کم‌درآمد!+سند

  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹
  • 7813

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: دولت اعلام کرده یارانه نقدی تیرماه ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۱۹ تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده با این حال، برخی شهروندان گفته‌اند که یارانه نقدی به حساب آن‌ها واریز نشده است.
به گزارش بانک مردم به نقل از بانک اول در حالی که دولت اعلام کرده که یارانه نقدی تیرماه با کسر نخستین قسط وام ۱ میلیون تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز شده است اما براساس گزارش‌های دریافتی ، یارانه نقدی برخی اقشار کم‌درآمد به حساب آنها واریز نشده و علت آن نیز از سوی مسئولان اعلام نشده است.
یارانه نقدی صد و سیزدهمین مرحله مربوط به تیر امسال مشابه مراحل قبل و به ازای هر نفر ۴۵۵، ۰۰۰ ریال بوده که به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، یک روز زودتر از موعد تعیین شده به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت شده است.
بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی انجام شده، اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از همین ماه از یارانه سرپرستان خانواری که وام ۱ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند کسر شده است. میزان اقساط تعیین شده ۳۵ هزار تومان است.
اما گزارش‌های رسیده که یارانه نقدی برخی اقشار کم‌درآمد به حساب آنها واریز نشده است. مسئولان تاکنون توضیحی در این خصوص ارائه نکرده‌اند.

ثبت دیدگاه

ثبت