بانک اقتصادنوین ۶/۷ هزار میلیارد تومان مطالبات غیرجاری دارد؟! + سند

  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹
  • 7172

دانلود جدیدترین نسخه “همراه بانک اقتصاد نوین” برای اندروید و iOSپایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: نکته جالب در صورت مالی بانک اقتصادنوین این است که اعضای هیئت‌مدیره در گزارش تفسیری مدیریت اظهار کرده‌اند طی سال گذشته رقم مطالبات غیرجاری این بانک با تلاش آنان کاهش یافته است!
به گزارش بانک مردم به نقل از خبر داغ؛گفتنی است مطالبات مشکوک‌الوصول به مطالباتی گفته می‌شود که بیش از ۱۸ ماه از آخرین زمان سررسید آن گذشته باشد و وصول آن بنا به شرایطی بسیار دشوار است.
براساس صورت مالی حسابرسی شده منتهی به پایان سال ۱۳۹۸، مطالبات غیرجاری بانک اقتصادنوین در پایان سال گذشته به ۶ هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان رسیده که بیش از ۹۲ درصد آن را مطالبات مشکوک‌الوصول تشکیل می‌دهد.نکته جالب در صورت مالی بانک اقتصادنوین این است که اعضای هیئت‌مدیره در گزارش تفسیری مدیریت اظهار کرده‌اند طی سال گذشته رقم مطالبات غیرجاری این بانک با تلاش آنان کاهش یافته است، با این حال در گزارش حسابرس صورت مالی بانک آمده است این کاهش عمدتا به‌واسطه عدم انعکاس صحیح مطالبات غیرجاری و قراردادن این مطالبات در طبقه جاری بوده استمنبع: ۹۰اقتصادیبانک اقتصادنوین ۶/۷ هزار میلیارد تومان مطالبات غیرجاری دارد؟! + سند

ثبت دیدگاه

ثبت