کمک ۲۰ میلیون دلاری بانک توسعه آسیا به اعضای خود برای توزیع واکسن کرونا

  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹
  • 1812

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک توسعه آسیا اعلام کرد که به منظور کمک به اعضای در حال توسعه خود جهت دسترسی به واکسن های کرونا و ایجاد سیستم های توزیع عادلانه و کارآمد واکسن ۲۰.۳ میلیون دلار اختصاص داده است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از شینهوا، بانک توسعه آسیا اعلام کرد که به منظور کمک به اعضای در حال توسعه خود جهت دسترسی به واکسن های کرونا و ایجاد سیستم هایی توزیع عادلانه و کارآمد واکسن ۲۰٫۳ میلیون دلار اختصاص داده است.

این بانک که در مانیل مستقر است، همچنین اعلام کرد که این بودجه به اعضای در حال توسعه کمک خواهد کرد تا بتوانند سیستم بهداشتی خود را ارزیابی کرده و برنامه های مرتبط با واکسن را به طور ایمن و موثر پشتیبانی و تقویت کنند.

به گفته بانک توسعه آسیا، این بودجه به اعضا کمک خواهد کرد تا زنجیره تأمین و نگهداری واکسن در دمای پایین و تدارکات، کنترل عفونت، مهارت های کارکنان بهداشت، و ذخیره و نظارت بر داده های زمان واقعی را تقویت کنند.

بر اساس این گزارش، طرح بانک توسعه آسیا همچنین از شناسایی و ارتقای فناوری های نوآورانه در زنجیره نگهداری و ردیابی واکسن حمایت خواهد کرد.

پیش از این در ماه آوریل، بانک توسعه آسیا بسته کمکی دیگری به ارزش ۲۰ میلیارد دلار را برای پشتیبانی از اعضای در حال توسعه خود جهت مقابله با بیماری کووید_۱۹ و ویروس کرونا تصویب کرده بود.

ثبت دیدگاه

ثبت