انتشار نسخه جدید «صاپ» بانک صادرات ایران با ٨قابلیت جدید

  • ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • 5281

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ​نسخه جدید اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) با ٨ قابلیت جدید، دسترسی به سامانه «شمس» و امکان دریافت کد تخفیف نمایشگاه کتاب برای دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها منتشر شد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، نسخه جدید (٢.٠٧.٠٠) اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) برای سیستم‌عامل‌های آندروید و IOS  با ٨ قابلیت جدید و دو تغییر برای بهینه‌سازی عملکرد این اپلیکیشن منتشر شد.
دسترسی به سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر)، امکان دریافت کد تخفیف نمایشگاه کتاب، امکان پرداخت اقساط کارتی، استعلام شناسه شبا برای حساب‌های سپهری بانک صادرات ایران، امکان تغییر شماره حساب مقصد برای عملیات برداشت از کیف پول، نمایش شناسه کیف پول بر روی کیف، درج لوگوی صاپ بر روی رسیده‌های سوابق تراکنش، امکان به‌روزرسانی صاپ به جدیدترین نسخه از منو آخرین نسخه اپلیکیشن تغییرات ایجاد شده در صاپ است. همچنین بهینه‌سازی صفحه درباره ما و بهینه‌سازی صفحه نمایش کارت‌ها (درج نشانه برای راهنمایی کاربر به امکان جابجا شدن بین کارت‌ها) از دیگر تغییرات نسخه جدید صاپ است.
این نسخه با قابلیت‌های جدید برای رفع نیازهای بانکی خرد و متنوع مشتریان و هموطنان در مواجهه با محدودیت‌های بهداشتی و ایجاد فاصله اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا بدون استفاده از فیزیک کارت‌های بانکی منتشر و در سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir در دسترس قرار گرفت.
برداشت وجه از «کیف پول» (انتقال به حساب کاربر در بانک صادرات ایران)، امکان شارژ کیف پول برای کارت‌های بانک صادرات ایران از طریق صاپ و شارژ کارت سایر بانک‌ها از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی و نمایش کارت‌ها در کیف پول، احراز هویت غیرحضوری سجام، دسترسی به گزینه‌های سرمایه‌گذاری از جمله «اندوخته پایدار سپهر»، «صندوق همیان سپهر» و «صندوق سپهر آتی»، درج گزینه سامانه استعلام و مدیریت قبوض برق (صدور قبض جدید و مبلغ بدهی) و به روزرسانی گزینه نیکوکاری از دیگر امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» است
.
نسخه جدید اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) را اینجا دریافت کنید.​

ثبت دیدگاه

ثبت