درخشش شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در میان برترین شرکت‌های ایران

  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • 7225

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: در بیست و سومین رتبه بندی شرکت های برتر کشور، شرکت لیزینگ اقتصادنوین در شاخص بازده فروش در گروه واسطه گری های مالی، رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، براساس گزارش گروه کارشناسی رتبه بندی IMI-100 در بیست و سومین دوره رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور که توسط سازمان مدیریت صنعتی در ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین توانست برای نخستین بار در میان شرکت های بزرگ گروه واسطه گری مالی، مقام نخست از نظر بازده فروش را از آن خود نماید.

 در این دوره، لیزینگ اقتصاد نوین با ۴رتبه صعود نسبت به دوره پیش، توانست جایگاه ویژه ای را کسب نماید و بین ۱۴ شرکت گروه واسطه گری­های مالی به عنوان پیشتاز از نظر بازده فروش(۱۰۵٫۲۱درصد) مفتخر به دریافت لوح گردید. این درحالی است که میانگین صنعت در شاخص بازده فروش، ۶۲ درصد بوده است.

 در این گروه، به ترتیب، شرکت های تامین سرمایه نوین(هولدینگ) با۹۶٫۷۰ درصد و تامین سرمایه لوتوس پارسیان با ۸۶٫۸۳ درصد در ردیف های بعدی قرار گرفتند.

علاوه بر این، بررسی مقایسه ای نشان می­دهد شرکت لیزینگ اقتصاد نوین، در این دوره، به نسبت دوره گذشته،۹٫۳ درصد رشد در شاخص سود قبل از کسر مالیات و ۱٫۴رشد در شاخص ارزش افزوده را نیز تجربه کرده است.

ثبت دیدگاه

ثبت