حمایت ٨٨٠٠میلیاردی بانک صادرات ایران از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا

  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
  • 1806

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در سال ٩٩ بالغ بر ٨٨٠٠ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، بیش از ۵٧ هزار کسب و کار آسیب‌دیده از بیماری کرونا از ابتدای خرداد تا پایان سال ٩٩ از بانک صادرات ایران هشت هزار و ٨۵٨ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی گرفتند.
کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در استان خراسان رضوی طی سال گذشته با دریافت نزدیک به شش هزار و ٢٠٠ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٩٣۴میلیارد ریال از بانک صادرات ایران، در بین سایر استان‌های کشور رکورددار دریافت این تسهیلات بوده‌اند.
استان‌های خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمان، چهار محال و بختیاری، تهران، کرمانشاه، مازندران، لرستان و اصفهان، به ترتیب ١٠  استان با بیشترین میزان دریافت این تسهیلات در سال ٩٩ بوده‌اند.
بانک صادرات ایران همزمان با آغاز طرح سراسری حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا و به منظور کمک به حفظ و افزایش اشتغال و تداوم فعالیت در واحدهای تولیدی فعال آسیب‌دیده از شیوع این بیماری، از خرداد ماه سال گذشته پرداخت تسهیلات به این بخش را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.

ثبت دیدگاه

ثبت