همترازی سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری شده با شرکت اپل

  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰
  • 1512

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر و پس از کسب رکورد دو تریلیون دلار، تقریباً به اندازه شرکت اپل ارزش دارد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از راشاتودی، برای اولین بار در تاریخ سرمایه بازارهمه ارزهای رمزپایه از دو تریلیون دلار فراتر رفته است که با رشد چشمگیر بیت کوین و سایر سکه ها تقویت شده است.

داده های وب سایت کوین گکو نشان می دهد که عصر دوشنبه گذشته ارزش تمام ارزهای رمزپایه از مرز دو تریلیون دلار فراتر رفت و پس از آن نیز به روند صعودی خود ادامه داده است. صبح روز سه شنبه، پیش از آنکه به سطح فعلی یعنی ۲.۰۲۰ تریلیون دلار برسد، سرمایه بازار ارز رمزنگاری شده به بالاترین قیمت ۲.۰۳۹ تریلیون دلار رسید.

این بدان معناست که اکنون تمام ارزهای رمزنگاری شده موجود در بازار تقریباً به اندازه شرکت اپل، دومین شرکت بزرگ جهان یا مجموع شرکت های گوگل و تسلا، ارزشمند هستند. کمتر از سه ماه طول کشیده تا بازار ارزرمزنگاری شده بیش از یک تریلیون دلار سود کسب کند. ارزش بازار کل تمام ارزهای رمزنگاری شده برای اولین بار در ژانویه به ۱ تریلیون دلار رسیده بود.

این رکورد جدید از سود بالای ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین حاصل شده است. سرمایه بازار بیت کوین از اواخر ماه مارس به زیر یک تریلیون دلار کاهش پیدا نکرده است و در حال حاضر در حدود ۱.۱ تریلیون دلار است. قیمت بزرگ ترین ارز رمزنگاری شده جهان در سال جاری بیش از دو برابر شد و اخیراً در کوین دسک به بالاترین سطح ۶۱۵۵۶.۵۹ دلار رسید. در حال حاضر با قیمت حدود ۵۸۸۰۰ دلار معامله می شود.

بامداد سه شنبه گذشته، دومین ارز مجازی، اتریوم ، به بالاترین قیمت ۲۱۵۱.۲۵ دلاررسید. طبق داده های کوین دسک، از صبح ۵ درصد رشد داشت و کماکان معامله می شود. علاوه برافزایش سرمایه گذاران خرد، طی چند ماه گذشته گلدمن ساکس و دویچه بانک و همچنین تامین کنندگان اصلی پرداخت هم به این بازار روی آورده اند.

ثبت دیدگاه

ثبت