هزینه سرویس پیامکی بانک‌های دولتی ثابت ماند

  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
  • 7792

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک‌های دولتی براساس تعرفه و موافقتی که از سال گذشته درباره افزایش نرخ سرویس پیامکی از ۱۰ به ۱۵ هزار تومان صورت گرفته است، تاکنون نیز مبتنی بر این نرخ عمل می‌کنند و این تعرفه همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که برخی بانک‌ها از جمله بانک شهر اقدام به افزایش هزینه سرویس پیامکی خود به ۳۰ هزار تومان کرده‌اند و علت آن افزایش هزینه‌های مخابرات اعلام شد.
پس از طرح این موضوع، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها گرفته نشده است اما با توجه به تشدید هزینه‌های مخابرات احتمال اینکه در آینده نزدیک این نرخ افزایش یابد، وجود دارد.
 
طبق گفته جمشیدی، بانک شهر با تصمیم درون سازمانی این هزینه را به ۳۰ هزار تومان افزایش داده است.علاوه براین، موضوع افزایش هزینه سرویس پیامکی در بانک‌های دولتی نیز از علیرضا قیطاسی - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی - پیگیری شد.
وی بیان کرد که هزینه سرویس پیامکی بانک‌های دولتی همچنان همان حداکثر ۱۵ هزار تومان است که در دو مقطع با اعلام به مشتری از حساب آن برداشت می‌شود.
قیطاسی افزود: بانک‌های دولتی براساس تعرفه و موافقتی که از سال گذشته درباره افزایش نرخ سرویس پیامکی  از ۱۰ به ۱۵ هزار تومان صورت گرفته است، تاکنون نیز مبتنی بر این نرخ عمل می‌کنند و این تعرفه همچنان به قوت خود باقی است.دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در ادامه تاکید کرد: هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک‌های دولتی مطرح نشده است.وی در پایان سخنانش مطرح کرد که اکثر بانک‌های دولتی ‌کمتر از ۱۵ هزار تومان از مشتریان برای سرویس پیامک دریافت می‌کنند و در این زمینه برخی از بانک‌ها هستند که معادل ۱۱ یا ۱۲ و برخی دیگر نیز ۱۵ هزار تومان از حساب مشتریان برداشت می‌کنند که میزان برداشت بسته به میزان و نوع تراکنش متغیر است.

ثبت دیدگاه

ثبت