امکان ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی در جدیدترین نسخه همراه بانک تجارت

  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
  • 4684

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: امکان ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی در جدیدترین نسخه همراه بانک تجارت مشتریان بانک تجارت می توانند اطلاعات چک های خود را از طریق همراه بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت در سامانه صیاد ثبت کنند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، امکان دسترسی سریع و آسان به سامانه صیاد از طریق اپلیکیشن همراه بانک و سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت برای تمامی مشتریان بانک تجارت فراهم شده است. از این پس دارندگان چک های صیادی می توانند فرآیند ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال این چک ها را از طریق همراه بانک و اینترنت بانک تجارت انجام دهند.

در حال حاضر آخرین نسخه اپلیکیشن همراه بانک تجارت برای دارندگان گوشی های تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندرویددر پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان قرار دارد. نسخه ios این اپلیکیشن نیز به زودی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

همچنین مشتریانی که تاکنون موفق به ثبت نام در همراه بانک تجارت نشده اند می توانند بدون مراجعه به شعب و تنها از طریق ورود به لینک my.tejaratbank.ir اقدام به ثبت نام و دریافت رمز ورود به همراه بانک تجارت کنند.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.

ثبت دیدگاه

ثبت