بانک رفاه از استارتاپ ها و فین تک ها به ویژه در حوزه بانکداری حمایت می کند

  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
  • 1337

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: زمینه فعالیت استارتاپ ها و فین تک ها از جمله در حوزه بانکداری فراهم شده است و این بانک با تأسیس مرکز نوآوری رفاتک در صدد است از ایده های نو و خلاق جوانان و تحصیل کرده های دانشگاهی استفاده کند تا خدمات بانکی بهتر و مطلوب تری به مشتریان ارائه دهد.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، اسماعیل لله گانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل  بین بانک و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: ارتباط بانک رفاه کارگران با افراد خلاق و کارآفرین در سه حالت استخدام، مشارکت در طرح و ایده های جدید برای عملیاتی شدن آن ها و در اختیار قرار دادن زیر ساخت های مناسب بانک برای گسترش ایده ها امکان پذیر است و می تواند با جوانان خلاقی که در قالب استارتاپ ها فعالیت می کنند، همکاری داشته باشد.
لله گانی با اشاره به ظرفیت های دانشکده کارآفرینی تصریح کرد: جامعه نیاز به کسب و کارهای زیادی دارد و اینکه جوانان تحصیلکرده فقط گزینه استخدام در سازمان های دولتی را دنبال کنند، چندان مطلوب نیست. در برخی بخش ها همچون صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت اشتغال و کارآفرینی بالایی وجود دارد و این دانشکده می تواند دانشجویان خلاق و کارآفرینی تربیت کند که نیازی به استخدام در سازمان های دولتی نداشته باشند و خود به عنوان کارآفرین به دنبال خلق ثروت و اشتغال زایی باشند.مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: دانشگاه ها با برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی توانایی ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف اقتصادی را دارند و در این میان دانشکده کارآفرینی می تواند محوریت داشته باشد. بانک رفاه کارگران نیز همکاری و مشارکت لازم در این مسیر را نیز خواهد داشت.
لله گانی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با امضای تفاهم نامه، زمینه همکاری های متقابل افزایش یابد و نتیجه این همکاری ها، تولید خدمات جدیدی باشد که با ارائه آن به مشتریان و شهروندان بتوانیم در مسیر حل مشکلات موجود گام برداریم.
در ابتدای این مراسم،  حسینی نیا رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشکده گفت: کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد کشور است و با توجه به اهمیت این موضوع، دانشکده کارآفرینی ۱۴ سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و با پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی زمینه مناسبی برای تربیت نیروهای خلاق و نوآور فراهم کرده است.دکتر حسینی نیا افزود: امضای تفاهم نامه با بانک رفاه کارگران که یکی از بانک های پیشرو در حوزه صنعت کشور است، برای طرفین آثار مثبتی به همراه خواهد داشت. این همکاری های متقابل، الگویی از همکاری ها بین دانشگاه و صنعت است و این تفاهم نامه می تواند الگویی برای سایرین باشد.گفتنی است، در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

ثبت دیدگاه

ثبت