مشارکت بانک ایران زمین در پویش " ایران مهربان "

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
  • 6829

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: بانک ایران زمین در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، با مشارکت در پویش « ایران مهربان» و حمایت از هزار یتیم و فرزند محسنین دیگر، تعداد فرزندان مورد حمایت خود را به دو هزار فرزند رساند.
به گزارش بانک مردم به نقل از برنا، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به حمایت بانک ایران زمین از هزار فرزند یتیم و محسنین دیگر،گفت: بانک ایران زمین در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در پویش « ایران مهربان » در سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و در آغاز اجرای این پویش حمایت از هزار یتیم این نهاد را در استان تهران و سایر استان های محروم عهده دار شد.
وی افزود: این مجموعه در سال جاری نیز با حمایت از هزار فرزند محسنین دیگر تعداد فرزندان مورد حمایت خود را به دو هزار فرزند افزایش داد.
پرپنچی با بیان اینکه مشارکت نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب تر و توانمندی هر چه بهتر جامعه هدف تحت حمایت اثر بخش است،ابراز امیدواری کرد: با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تشکر از مدیرعامل بانک ایران زمین به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، گفت: از سایر واحد های اقتصادی استان دعوت می شود در پویش « ایران مهربان » و حمایت از آنان مشارکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۱ هزار و ۳۰۷ فرزند یتیم و محسنین در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: نیکوکاران، سازمان ها، نهادها و بنگاه ها اقتصادی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ در جهت پیوستن به پویش « ایران مهربان » اقدام نمایند.
پرپنچی،تصریح کرد: مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان و شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵ از دیگر روش های ثبت نام در پویش ایران مهربان است.

ثبت دیدگاه

ثبت