مراسم ششمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری نور برگزار شد

  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰
  • 1764

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مراسم ششمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری نور با حضور اعضای هیات سرپرستی، مشتریان و کارکنان این موسسه برگزار شد.

 

به گزارش بانک مردم و به نقل از اقتصادآنلاین، این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدیران، به شکل همزمان در بیش از ۲۸۰ شعبه، ۳ ساختمان ستادی و ۱۶ سرپرستی این موسسه، به صورت زنده برای کلیه کارکنان و مشتریان حاضر، پخش شد. 

شایان‌ذکر است در این مراسم از ۴۴ مشتری برتر این موسسه در زمینه استفاده از خدمات متنوع بانکی در سال ۹۹، با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

همچنین علاوه بر معرفی شعب و سرپرستی‌های برتر، از کارکنان نمونه ستادی، مناطق و ۳۰ شعبه برتر که در زمینه ارائه محصولات و خدمات متنوع بانکی طی سال ۹۹ عملکرد مؤثری داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور ضمن گرامیداشت ششمین سالروز تاسیس این موسسه، به بیان شرایط فعلی، برنامه‌های آینده و راهکارهای رفع چالش‌های موجود پرداختند.

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود ششمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری نور با حضور نمایندگان و مدیران شرکت ملی پست ج.ا.ا رونمایی به عمل آمد.

شایان ذکر است در ششمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری نور، ۴ محصول بانکی و اعتباری جدید و همچنین اتصال به ۶ سامانه جدید بانکی، به طور رسمی معرفی و رونمایی شد.

ثبت دیدگاه

ثبت