رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: تعیین رییس بانک مرکزی مدت ها در بلاتکلیفی به سر می برد

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
  • 7763

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رییس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه تعیین رییس بانک مرکزی مدت ها در بلاتکلیفی به سر می برد، گفت: از رییس جمهور درخواست دارم که نسبت به تعیین تکلیف سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تسریع کند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی چهارشنبه ۲۴ شهریورماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی توضیحات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در تذکری گفت: هرچند دولت سیزدهم در حال استقرار بوده، و تغییرات مدیریتی به تدریج در حال انجام است، اما به نظر می رسد روند آن بسیار کند است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در حال بررسی موضوعات اقتصادی مانند تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار هستیم، افزود: در حال حاضر دولت در تصمیم گیری برای سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تاخیر داشته و مطالبه جدی ما برای بهبود شرایط اقتصادی، تسریع در تعیین تکلیف این سازمان ها است.

وی با بیان اینکه تعیین رییس بانک مرکزی مدت ها در بلاتکلیفی به سر می برد، از رییس جمهور درخواست کرد که نسبت به تعیین تکلیف سازمان های اقتصادی و مجموعه های بزرگ تسریع کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار مردم در دوره انتقال دولت دوازدهم و سیزدهم در حوزه کسب و کارها دچار وقفه شده است،تصریح کرد: رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت باید به این موضوع توجه کنند یا افراد را ابقا کنند یا این موضوع را تعیین تکلیف کنند، اگر بلاتکلیفی در دوران انتقال دولت دوازدهم و سیزدهم طولانی شود، برای کشور هزینه دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت