پرداخت وام بدون ضامن یک ساعته!

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰
  • 3410

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: در شرایطی که بانک‌ها شرط‌های عجیبی برای پرداخت وام در نظر گرفته‌اند و عملا چرخه پرداخت وام متوقف شده، مردم پیامک‌های مختلفی برای پرداخت وام دریافت می‌کنند؛ مثال «پرداخت وام بدون ضامن یک ساعته»!
به گزارش بانک مردم و به نقل از بنکر (Banker)، در تماس با شماره درج شده در این پیامک مشخص شد روی سند چهار سرمایه مسکن، خودرو، طلا و سیم کارت وام فوری بدون ضامن پرداخت می‌شود.
اپراتوری که مدعی است از طرف یک شرکت سرمایه‌گذاری صحبت می‌کند می‌گوید: این شرکت ۷۰ درصد ارزش یکی از سرمایه‌های بالا وام می‌دهد. به عنوان مثال اگر فردی قصد داشته باشد با سند خودرو وام بگیرد و این خودرو ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد شرکت به متقاضی ۷۰ میلیون تومان وام می‌دهد.mailدر خصوص نحوه بازپرداخت نیز بین وام گیرنده و سرمایه‌گذار قراردادی نوشته می‌شود که مدت این قرارداد یک تا شش ماهه است.mailنرخ سود این وام نیز شش درصد است و اگر فردی در مدت نهایتا شش ماهه نتوانست وام را با سود برگرداند، ۷۰ درصد خودرو، ملک، طلا یا سیم کارت به سرمایه‌گذار می‌رسد.mailپرداخت این وام قانونی است، چرا که قرارداد مابین وام‌گیرنده و سرمایه‌گذار در دفترخانه اسناد رسمی نوشته می‌شود و همه‌ی مدارک خوردو یا ملک نزد وام گیرنده باقی می‌ماند. در واقع انتقال سند انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

ثبت